Heel blij om te horen dat alles goed is gegaan, geef haar maar een dikke knuffel van me. Wel jammer van het minpuntje....maar gelukkig is dat alles en kwam er niet meer bij. Veel plezier met het versieren van de boom
Lieve Marnat fijn dat alles goed is verlopen. van harte beterschap! En marnatsman verwen haar maar lekker ps : lekker he zo een narcose slaap althans ik heb lekker geslapen 2 weken geleden
goede midag meiden jullie verwachten het niet maar oma marnat is weer thuis yesssssssssss hij is er uit ik heb er heeeel lang over gedaan om de trap op te komen maar ik ben er weer id als er een wondertje komt wel een keizersnee maar dat boeid niet het is allemaal heel voor spoedig verlopen ik was alle aperatuur de volgede dag al weer kwijt vandaag ook weer gepoept sorry wond is mooi ik voel me goed realiceer me langzaam dat ie er uit is plassen gaat ook goed bedankt allemaal voor jullie kaartjes en steun liefs vrouwmarnat
Wat fijn dat je al weer thuis bent! En ook blij om te horen dat alles goed is gegaan Heel veel sterkte met het herstel!!!
Heey lieve meid, blij te horen dat je weer lekker thuis bent en dat alles goed is gegaan. Doe lekker rustig aan. Laat je maar lekker in de watten leggen door je "marnatman" vind het super dat hih hier liet weten hoe het gegaan was. Topvent!!!!
noesje@ manlief zegt dat het kleine moeite was om jullie op de hoogte te huoden ik laat me zeker verwennen door manlief ik lig op de bank met laptopie niks voor mij dat ik niks doe maar is voor goed doel he
Ja inderdaad, en luister goed naar je lichaam. Ik heb makkelijk praten ik weet het, mijn operatie staat nog voor de deur en is niet zo groot als die van jou. knuffel
mijn operatie is heel erg mee gevallen ik had niet verwacht nu al thuis te zijn en voel me goed nu ik gegetenheb en gedoucht de operatie va jou komt ook wel goed ik ga zeker wel naar mijn lichaam luisteren ik ga even weer een stukje brood eten en vla eten
Hoi Marnat, heerlijk dat je zo snel weer naar huis mocht. Thuis is het toch prettiger dan in ziekenhuis lijkt me. En laat je lekker verwennen. En luister inderdaad goed naar je lichaam. Doe lekker rustig aan. Aankomende weken dus zitvlees kweken voor je. Ik had het na de iui ook best last, dus weet hoe lastig het is als je weinig kan doen. Hopelijk heb je een stapel boeken, dvd's, spelletjes enz. Is je man ook vrij? Veel beterschap en een dikke knuffel. En op naar een vruchtbaar 2010
zonnetje@ id het is heerlijk om weer thuis te zijn bij manlief en mijn kat he lol zitvlees kweken ik kijk wel uit moet af en toe ook lopen he 1 ding doe ik voorlopig niet de trap op en neer een uur er over gedaan om boven te komen maar is gelukt 6 trappen uiteidelijk pffffff ja mijn man is thuis dank zij de sneeuw ze kunnen met de schep niet in de grond hij werkt bij grond wegen bouw hier in het noorden licht veeel sneeuw we zien hier de stoep randen niet eens maar wel mooi ge zicht als man lief weer moet weken kun jij mij wel verzorgen toch je werkt bij thuiszorg las ik ik voel me goed heb goed geslapen manlief werd wel wakker van van mijn oetjes en aatjes mannen he willen dat we geen pijn hebben he
Lekker dat hij nu thuis is, hier zie je ook de stoepranden niet meer, wel vervelend als je loopt hoor dan schuif je ineens naar beneden haha. Mijn ventje vind het ook nooit fijn als ik pijn heb dan vraagt ie gaat het lieffie, moet ik een kruikje voor je pakken of hij vrijft dan een tijdje over mijn buik, waar de cystes zitten wil het nog weleens pijn doen. Nee neem voorlopig te trap maar niet indd, duurt een beetje lang dan he. knap maar goed en snel op en voor jou wens ik een vruchtbaar jaar....
Ik gok erop dat je in een flat woont als ik het zo lees. 6 trappen is ook best veel dan ja. En in je huis geen trap? Alles is gevoelig zo te lezen. Ik wil je best verzorgen, maar is beetje uit mijn richting. Denk dat ik al ongeveer 2 uur onderweg ben zonder de sneeuw. Wil het niet weten met sneeuw. Hier zie je de stoepranden nog wel. Soms net aan hoor. Maar lopen is nog prima te doen. Lekker dat hij thuis is. Blijft nog de hele week dit weer, dus hele week thuis. Hier ook thuis een man die niet wil dat ik pijn heb. Kan dan ook heel lief en bezorgd zijn. Vind ik toch wel lief dan.
noesje@ dankje wel meis voor jou ook een vrucht baar jaar jou operatie vliegt ook zo om het enige wat ik nog weet is dat ik over de gang reed verder niks ja in mijn kamer waker werd komt helemaal goed knuf van mij mee dan kan het niet mis gaan ja id de trap neem ik eerst maar niet ik hoop dat ik hem de 24dec en 25 dec kan nemen want dan is kerst he 25dec gaan we uit eten met mijn schoonouders en de 24 dec lekker bij mijn ouders eten dan ga ik maar zo laat mogelijk na beneden lopen
Mijn operatie komt helemaal goed....hoop ik....nee zal vast goed komen. Ik zal nu toch eerst ongie moeten worden, ben 3 dagen overtijd, maar vanmorgen een test gedaan en natuurlijk negatief, zal wel door toch wel de spanning komen, maar hoe later ik ongie word hoe later de operatie zal zijn, als ik volgende ronde dan ook weer overtijd ben dan zal de operatie begin februari worden. Knuffel voor je meis, maar nu ff genoeg geknuffeld, je krijgt er genoeg denk ik haha.
@noesje: ik heb ooit een keer jouw verhaal gelezen. Je hebt toch cystes. Heb verder weinig verstand van die operatie. Maar hoop voor je dat het goed gaat komen. Door de spanning kan je ongi inderdaad later zijn. Heb ik ook heel vaak gehad. Heb je normaal een regelmatige cyclus of niet? Voor jou ook veel succes en hoop dat de onig snel komt
Normaal een regelmatige cyclus indd, het is soms 30 dagen ipv 28 dagen maar niet vaak nu zit ik op dag 31 en voel niks, en ik heb indd 2 cystes.... Afwachten dus maar op de ongie
Hai Marnat! Ik lees dat je alweer thuis bent en dat het goed is gegaan. Wat fijn voor je!! Ik hoop dat je snel en goed herstelt en dat je flink in de watten wordt gelegd En nu op naar een fantastisch (vruchtbaar!) nieuw jaar! Lfs, Samco