nee ik heb geen trappen in huis gelukkig niet ja je woont een beetje te ver weg om mij te verzorgen manlief doet het prima hoor ik heb zelf ook in de zorg gewerkt dus ik weet hoe ik het moet doen allemaal hihi is zeker lief vande mannen he je mag blij zijn dat er bij jou niet veel sneeuw ligt hoor maar het is wel een mooi gezicht ik moet er donderdag en vrijdag wel door kerst vieren met ouders he maar komt goed ga zo laat mogelijk heen donderdag wokken komt goed
ja het gaat boven verwachting goed ik word goed verzorgt door manlief ik wou zelf nog even op het forum kijken ben nog niet echt moe knap he zekers op naar een vrucht baar jaar hoe gaat het met jou?
Dan weet je inderdaad hoe het moet. Ben je van baan verandert? Wat doe je nu dan. Zit soms ook te denken aan heel wat anders, gezien alle open gaten in het rooster die je toch weer moet opvullen. Inderdaad zo laat mogelijk gaan. Moet je minder lang je goed gedragen. Zal dan vast wel weer beetje gaan. Hier ligt meer dan genoeg sneeuw. Is wel heel mooi ja, alleen rijden is een drama. Zag net dat ze de straten aan het schoonvegen zijn. Gelukkig. Gisteravond had ik best moeite met rijden door de sneeuw. Glibberde alle kanten op soms.
zonnetje@ ik weet hoe het gaat vertel mij wat ik heb jaren in een verzorgingshuis gewerkt allelei werk zaamheden helaas nu al weer een tijd thuis hoop na herstel weer werk in de zorg te vinden en mijn nivo 2 te behalen schoonmaak is ook goed maar waar je hart ligt blijft he dus wie weeet ik mij goed gedragen komt vast wel goed ik voel me goed heb heel goed geslapen tot half 11 ontlasting is nog lastig maar verder geen rare dingen tja niezen hoesten en lachen wil nog niet
Dat geloof ik graag dat niezen, hoesten en lachen niet wil. Hopelijk vind je weer snel werk na je herstel. Ik zit juist heel hoog wat betreft opleiding, dus ben al snel te duur. Heb zelf eerst mbo-verzorging niv3 gedaan en daarna hbo-v (niv 5). Het liefst hebben ze mensen verzorgende ig. Goedkoop maar mogen alle verpleegkundige handelingen doen. Mijn hart ligt ook wel in de zorg, maar soms niet meer. Zeker niet met alle open gaten bij ons. Vind het niet erg om te werken, maar wel als het elke keer zoveel wordt.
zonnetje@ ik hoop zeker gouw weer werk te vinden werk ligt er niet voor het op rapen hoor meid eerst wat nieuws vinden he voor je dit weg gooit he voor je het weet ben je zo 2 a 3 jaar thuis hoor
sorry meiden maar moet het even kwijt had nog geen ontlasting gehad maar yes vanmiddag in eens wel en het was goed het deed wel zeer maar was te gelijk een hele opluchting hoeven we in elkgeval geen lakzeer middel hebben die troep ik heb nog steds niet weer geslapen voel me nog steeds goed en ook weer goed gegeten lekker snert
@ Marnat, Indd he werk ligt helaas jammer genoeg niet meer voor het oprapen! Het is dat ik voor een aantal jaartjes terug die vervelende auto ongeluk heb gehad, anders had ik nu allang mn diploma verzorgende-ig gehad. Helaas heeft dit roet in het eten gegooid, en kon ik echter mn opleiding destijds niet meer afmaken . Maar omdat ik wel graag met ouderen wil blijven werken, ben ik via de thuiszorg maar aan het werk gegaan...maar dan als alfahulp. Beter iets dan niets, en hoop op den duur mezelf weer omhoog te kunnen werken. Alfahulp wordt tevens nog wel veel gevraagd he! Maar goed, het belangrijkste is dat jij nu weer volledig geneest, en weer lekker in je vel voelt/zit. Daarna kun je altijd weer volop solliciteren. Take care meis... Liefs
duivinnetje@ ik baal er nog wel van dt ik niet direkt na mijn diploma nivo 1 een werk leer plek heb gevonden om 2 te doen maar ja heb wel nog een tijdje in uncg schoongemaakt maar daar kreeg ik last van mijn hand en toen hebben ze me ontslagen om dat lang zou duren een tunnelsindroom uit eindelijk was die overbelast later ging het weer goed maar toen kwam de vleesboom tja dan heeft het weinig nut om me beter te melden nu hopen in 2010 weer werk n de zorg te vinden thuiszorg ligt hier plat en alfa is hier ook niet zo geweldig maar mocht het niet anders zijn dan kan ik dat altijd nog of terug bij umcg dat liever niet mar ja liefe koekjes worden er helaas niet gebakken soms heb je geen keuzes geen heel ernstig ongeluk hoop ik duivinnetje hoe gaat het daar nou mee dan?
Gelukkig dat de ontlasting gelukt is. Is beetje krom, aan de ene kant is er weinig werk maar personeel krijgen wij ook niet. Moet wel zeggen dat wij minimaal verzorgende ig nodig hebben. Huishoudelijk hebben we niet meer. Groningen is denk ook wat minder druk bevolkt dan de randstad. Dus waarschijnlijk is daar inderdaad minder werk. Hier hebben we mensen tekort. Maar ja om te verhuizen is ook weer zoiets. Hopelijk vinden jullie allebei snel werk. Ik blijf ook nog wel even hangen waar ik zit ivm de mmm. Zie me al aankomen bij een nieuwe baas, zal er regelmatig niet zijn ivm ziekenhuisbezoek. Gezien de pijn na de iui meld ik me ook meteen maar een paar dagen ziek elke maand. Nee, blijf wel plakken waar ik zit en zie daarna wel verder. Heb wel leuke collega's en clienten hoor. Maar alles erom heen is een puinhoop. Zitten ook in een reorganisatie. Project loopt al 2 jaar en nu gaan we gewoon reorganiseren. Dus dat geeft ook wel onrust.
geen heel ernstig ongeluk hoop ik duivinnetje hoe gaat het daar nou mee dan?[/QUOTE] @ Marnat, Ik had geluk dat ik destijds in een redelijke grote auto reed, anders had ik dit vermoedelijk nooit meer na kunnen vertellen. Ik had echt paar engeltjes op mn schouders. Maar goed, ben dr nog redelijk goed vanaf gekomen...en dat is het belangrijkste en mn geluk geweest! Alleen tijdens mn opleiding (bbl-verzorgende ig) wilde ze mij terug zetten naar het 1ste leerjaar (terwijl ik ruim al bezig was met het 2de jaar), omdat ik een aantal maanden achterliep door die ongeluk. Maar hier ging ik niet mee akkoord, en was de besluit voor hen destijds snel genomen....EXIT dus :x! Maar ik mag nu zeker niet klagen he, werk alsnog via de thuiszorg...alleen niet als verzorgende nu. Maar wat er niet is, kan misschien nog altijd komen....Zolang je maar in jezelf blijft geloven, en vertrouwen erin hebt. Liefs
Je hebt indedaad een paar engelen gehad als ik het zo lees. Gelukkig dat je het wel kan navertellen. Krijg altijd kippevel van dat soort verhalen. Wat je zegt, als je maar in jezelf geloofd. Dan kom je een heel eind.
duivinetje wat een geluk meid id een engel tja niet door gaan met je opleiding is dan rot maar blij zijn dat je nog werk hebt dat is heel wat waard hoor ik ben zelf ook heel blij dat manlief werk heeft want anders kwam het niet goed zonnetje ja in deze rot tijden moet je zeker vast houden wat je hebt miss word 2010 nog wel minder wat geld betreft hopen van niet natuurlijk en mijn ontlasting was goed nu was het heel dun vanmiddag dus ik ga niet te veel vloebaar meer eten maar wat meer vast voedsel het eten blijf er wel in en het smaakt ook ik durf alleen nog niet te veel op te schepen oja ik moet 10 feb voor controle naar ziekenhuis joepie dan mogen manlief en ik weer knutselen
Gewoon kleine porties eten. En wat vaker op een dag. Nog even geduld tot feb. Best lang dat je moet wachten dan he. Maar voor het goede doel zeggen we maar.
ja dat is nog wel lang wachten maar net als jij zegt het is voor een goed doel en we wachten ook al zo lang dus dit moet lukken goed idee kleine porsies had ik nog niet aan gedacht tja ik heb in de zorg gewerkt lol
Dan wordt het gewoon heel veel knuffelen aankomende weken voor je. En dan kan je daarna de schade inhalen. Hopelijk heb je met kerst wel beetje trek als je uit eten gaat. Doe vanavond voorzichtig de trap af.
ja ik hoop het ook dat ik dan wat meer kan eten maar ben wel voor zichtig vanaaf lekker bij mijn ouders eten komt vast goed en die trap tja na beneden is altijd anders he maar ik kijk heel erg uit hoor ik voel me nu heel fit maar toch ben ik voor zichtig knuf
Indd he meid, je mag van dag tot dag blij zijn dat je uberhaupt nog werk hebt...laat staan werk vinden! Nog paar weken, dan mag je weer zoveel knutselen als je wilt Tijd gaat snel, voor je het weet is het alweer zover..hihi. Liefs