Goede morgen, Ik heb een vraag over de lf fase Mijn lf is altijd 12 dagen, nu is gemiddeld genomen natuurlijk 14 dagen. Mijn vraag is, kan ik dus nu op 13 dpo, net zo goed positief testen als iemand die normaal een lf van 14 dagen heeft en op 15 dpo test? Of moet ik echt wachten tot het eigenlijk 14 dagen geweest zal zijn? Ik wil namelijk voor een speciale reden iets eerder testen, maar dat zal dan nog een dag eerder zijn, maar ik vraag me af, heeft dat dan wel nu omdat mijn lf al niet zo lang is als gemiddeld? Bedankt alvast! Groetjes Sterretje
hoi je kunt het altijd proberen natuurlijk, eerder testen, maar ik kan je geen zekerheid geven. Het ligt ook aan de gevoeligheid van de test of je dan al positief test. Mirjam
Bedankt voor je reactie, wat snel trouwens, maar dan blijft het afwachten voor me! Nog even een vraagje, Is het nu zo dat iemand met een kortere lf dan die 14 dagen eigenlijk moet wachten tot dag 14 of dat dan niet?
hoi, je kunt gewoon testen op de dag dat je je ongesteldheid verwacht. Sommige testen zijn zo gevoelig dat ze al 1 of 2 dagen eerder een positief resulaat kunnen meten. Mirjam