aangezien ik onregelmatig ongi ben, ben ik bezig met ovulatietesten. maar stel je nou voor dat ik mijn ei heb gemist met de ovulatietesten en ik blijk al zwanger te zijn, ziet een ovulatietest dit of kan dat alleen maar met een zwangerschapstest? wie weet zit ik met die testen dagen op mijn ei te wachten en blijkt hij al bevrucht te zijn. hopelijk heeft u hier een antwoord op. mvg toontje80
Hoi Toontje, Nee, helaas met een ovulatietest kan je niet zien of je zwanger bent. Je moet dat echt met een zwangerschapstest. Dit omdat de twee testen iets anders meten in je urine. Het nadeel dus van de ovulatietesten, dat je inderdaad wat testen kan gebruiken terwijl de kans er is dat je zwanger bent. Dit maakt het wat lastig. Ik heb hier ook geen oplossing voor. Het enige is te kijken naar lichamelijke klachten die kunnen duiden op de eisprong zoals draderig slijm of een keer wat buikpijn. En goed je menstruatiecyclus in kaart brengen. Misschien zie je ondanks je onregelmaat toch een mogelijkheid dat je weet wanneer je ongeveer je eisprong is. Succes en hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling. groetjes, Japke