Vandaag heb ik een dagje vrij, en ondanks het slechte weer heb ik zoooo'n zin om de stad in te gaan en om een leuk dingetje/kleertje te kopen voor ons pukkie! Had steeds gezegd dat ik wilde wachten tot de eerste echo (die heb ik woensdag), maar 't begint zo te kriebelen! Wanneer kopen/kochten jullie je eerste kleertjes?
nadat ik positief getest had haha... het kan natuurlijk altijd nog mis gaan en dat is het bij mij de eerste keer ook gegaan, maar die kleertjes ga je hoe dan ook ooit gebruiken zo dacht ik tenminste. Wat ik wel jammer vind is omdat ik zoveeel had gekocht al hel in t begin, dat de meeste dingen nu wit of grijs zijn omdat ik toen nog niet wist wat het ging worden. ben echt een tijdje koop verslaaf geweest☺ nu al n hele poos niks meer gekocht trouwens..
Gewoon doen wanneer jij dat leuk vindt! Ik wilde ook steeds wachten tot ik meer zekerheid had waardoor ik uiteindelijk pas met ruim 21 weken ging shoppen. Dag erna werd ik opgenomen in het ziekenhuis...gelukkig met goede afloop en nu ga ik helemaal los met shoppen (helaas wel online vanwege opgelegde rust)!
Wij willen helemaal niet weten wat het wordt, dus dan moet ik me wel erg in blijven houden. Of gewoon genoegen nemen met grijs wit!
Ik wacht sowieso tot minimaal 16 weken, dit ivm 2 eerdere miskramen. Stiekem hoop ik dan ook dat ik het geslacht weet, want ik heb nog veel roze liggen van dochter. Bij een jongen moet ik 'opnieuw' beginnen. Maar ik ben al volop aan het kijken hoor, voorpret is voor nu voldoende voor mij. Ik begrijp de mama's ook heel goed die al gelijk gaan shoppen, het blijft gewoon megaleuk en schattig babykleertjes kijken!!
Ik vind dat zo knap!! Ik ga al helemaal stuiteren als het bijna 16 weken is, moet het gewoon weten. Ik kan erg slecht tegen verassingen en ben zo ongeduldig
Ooh moeilijk ia dat wachten he! Ik wilde graag wachten tot na de 12 weken echo. Wilde absoluut geen babyspulletjes eerder in huis hebben, stel dat het weer mis zou gaan. Inmiddels heb ik wat kleine dingetjes gekregen en 1 pakje zelf gekocht omdat ik wr helemaal verliefd op ben. Kan voor een meisje en een jongen. Nu wil ik graag wachten tot na de geslachtsbepaling zodat ik gericht kan shoppen nog een paar weekjes geduld dus
Na de 16 weken echo... We wisten toen voor 90% zeker dat de kleine een meisje is Daarvoor kreeg ik wel al wat dingetjes (van mijn ouders en zus). Ik ben niet zo van het wit/grijs/neutraal, vandaar even mee gewacht
Ik dacht dat ik begon na de 12 weken, maar dan meer neutrale rompers etc... Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ik heb het eerste pakje gekocht rond 11 weken na een goede echo. Toen we met 16 weken wisten dat het een meisje werd ben ik pas echt los gegaan. Nu wacht ik ook weer totdat we het geslacht weten. Als het een meisje wordt dan heb ik nog een heleboel van mijn dochter.
Ik weet niet of je in de buurt van Beverwijk woont, maar Zero Sixteen is een paradijs wat betreft kinderkleertjes en meubeltjes. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Zeker op zaterdag, dan kan je daarna ook langs de Beverwijkse Bazaar. Hele leuke dag besteding lijkt me Home - Zero Sixteen
Goede tip! Woon in Haarlem en ben voor werk geregeld in Beverwijk en omgeving, dus daar ga ik zeker binnenkort een bezoekje brengen. Dank je wel!
Oh ik ook!!! Kijk even bij Kleine Helden in de Barrevoetstraat. Dat is dat straatje van de Botermarkt naar de Wilhelminastraat. Daar hebben ze ook Baby's Only.
Ik vond de unisex kleertjes helemaal niets aan, dus heb daar eigenlijk niet echt iets van gekocht. Gelukkig wist ik met 14 weken al wat het werd, toen kon ik helemaal los!
Ik heb voor de lol een paar keer rond gewandeld in de prenatal tussen de 12 en 20 weken en toen 1 pakje en wat sokjes gekocht. Van mijn moeder ook rond de 12 weken 1 pakje gekregen. Pas ruim na de 20 weken echo ben ik alles gaan kopen. Moest wel alles online aangezien ik vanaf 24 weken verplichte bedrust kreeg .