Hallo allemaal, Om gelijk al een heel lang verhaal kort te maken: ik ben vorige maand begonnen met clomid 50mg nadat me ongi opgewekt was met primolut. Maar ik werd de maand erna niet ongi.... Dus opgebeld om een afspraak of iets te maken (volgende staat op 13 september) Krijg ik weer primolut mee en 100mg clomid voor dat 3 tm7 alleen lees ik hier dat jullie allemaal een echo laten maken als je clomid slikt, alleen ik heb dat nog geen 1 x gehad!!! Moet ik hier om vragen/ of zorgen maken? groetjes marieke
Hoi Mriekjuh, ik zou gisteren eigenlijk beginnen met de eerste x clomid. Maar wij gaan met vakantie en daardoor kan ik geen echos op de juiste tijdstippen laten maken. Ik heb bij het zh gesmeekt om te mogen beginnen. Maar dit was echt niet de bedoeling. Er zijn zoveel verschillende regels hiervoor. Bij iedereen is het weer anders. Ik ben nu niet gestart omdat ik gewoon niet weet hoe ik ga reageren op de hormonen. Misschien moet je even bellen en dit voorleggen, misschien geven ze je dan wel een echo? xxx