NISKE@ Dankje wel lieverd tril de over hier grrr. Manlief weet het ook belde net terug . Sandera@ Wat lief meis, dankje. Er zijn eitjes.
Zie je wel marnat dat je een tp krijgt. Had ik toch gelijk gisteren. Nu gaat het weer echt worden de kansen op een wonder. Succes straks. En dat wordt nog opschieten dus voor je. Aan de andere kant zal ik blij zijn als ik niet zo lang moet wachten. En dan nog de spannende wachtweken voor je. Heb nog wel plek op de bank naast me hoor. Gaan we samen wachten en van de zon genieten. Kopje thee erbij, die is net warm.
dankje lieverd, IK KAN GEEN MOOIERE TROUWDAG WENSEN. ik ga plassen en dan 3 glazzen drinken en rustig weg.
Mag ik vragen waarom je 3 glazen moet drinken? Dan heb je straks toch een volle blaas? Hier bij een iui dus juist het advies geen volle blaas te hebben. Maar misschien is dat anders. Heel veel succes en op voor een mooi cadeau
Hier rijk vrouw 2 Emy s aan boord!! Groei groei Was heel mooi gezicht om de emy s te zien. Heb een klein traantje gelaten nog, terwijl ik al heel wat emmers vol had vanmorgen hihi. Nu nog 1 over mis gaan we die laten in vriezen! even over denken samen. Maartje @ Wat lief dat even komt spieken !! Hoe gaat het met jou?? TEST DATUM VOOR ONS IS 10 JULI
Jaa!! Oh, wat onwijs spannend meis! Ik ga echt zo onwijs voor je duimen dat ze beide goed blijven plakken!! Het is jullie zo gegund! Nu lekker 2 weekjes proberen niet teveel te stressen (ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan), en dat je 10 juli een mooie knaltest hebt!! Dikke knuff!
Dankje wel meis, Jij gaat ook lekker !! al misselijk en kwaaltjes of valt het mee? En verder ook alles ok? Id niet stressen !! ik ga in de zon als dat wil met de hitte op mijn kleine balkon. Anders op de grote boek lezen of puzzelen, was vouwen . Gyn heeft gezegt gewoon de dingen blijven doen die je anders ook doet.
Hey meis, Ja, het begint nu al mooi op te schieten hier . Heb gelukkig niet echt veel kwaaltjes gehad, dus mag echt van geluk spreken! Nu 's avonds af en toe last van dikke enkels, maar als dat alles is.. Verder ook alles ok hier, kamertje is zo goed als klaar, dus da's helemaal leuk. Moet binnenkort maar ff foto's in m'n album zetten. Loop nu ook in 't ZH voor m'n schildklier, maar 't is schijnbaar allemaal ok (al heb ik het idee dat dat niet zo is, maargoed, ik ben geen arts). Met de kleine gaat iig alles goed, voel d'r nu steeds iets vaker, maar heeft wel lang geduurd (tot 21/22 weken). Maar wat moeten de komende 2 weken ontzettend spannend zijn voor jullie! Eindelijk maar toch aan behandelingen kunnen beginnen, en direct een TP van 2 (hopelijk) plakwondertjes! Het zou toch echt helemaal geweldig zijn als je straks ook dat felbegeerde 2e roze streepje ziet! Want jullie zijn al zo verschrikkelijk lang bezig, en een wondertje is jullie gewoon zo gegund na alles wat jullie hebben meegemaakt. Ik kom wel ff regelmatig kijken hoe 't gaat, en hopelijk kun jij je binnenkort ook melden bij de mama's topics!
Saz@ Wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat met jou en de kleine. Leuk baby kamer kijken!! Ik kon het niet laten iets te kopen hihi. twee week zijn id spannend., ik wil graag al wat voelen hihi, IK HOOP DAT IK GAUW BIJ DE MAMA TOPICS KAN MEE KLETSEN.
Hier@ Gaat het goed op wat steekjes na , en veel smurrie van de utrogestan bollen na. ach is voor goed doel he. Maar even wat vaker verschonen en wassen. Strak kan ik tussen 11 en 12 het zieken huis bellen, om te horen of ons derde emy goed gedeeld heeft en voor ons in gevroren kan worden.
Inderdaad voor het goede doel allemaal. Zou mooi zijn als de een emmy op poolexpeditie kan sturen. En inderdaad wat vaker poetsen. Evt van het vochtige toiletpapier gebruiken misschien?
Ik gebruik het regelmatig op de camping. Dan kan het meestal toch allemaal wat minder goed poetsen voor mijn gevoel. En zo houdt ik het allemaal een beetje fris voor mijn idee. Vandaar dat ik het me bedacht. Succes met proberen. En ik lees dat mensen vaak inlegkruisjes gebruiken. Die regelmatig verschonen. Blijft je ondergoed ook nog schoon
Net gebeld naar het ziekenhuis helaas geen emy over , ze kon me niet zeggen hoe het komt . Of die niet gedeeld had ja of nee. Meiden @ Het is raak of niet!!ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. DUIM DUIM .
Heb je nog meer pogingen of niet? Meestal heb je er toch 3? Ik duim voor je. En helaas van je emmy. Kan ook zijn dat hij wel gedeeld is maar te slecht voor de poolexpeditie. Ik geef je een dikke knuffel en sterkte En huil maar lekker even uit hoor.
O jeetje..., dus alles hangt af van deze poging? Heb je hierna geen pogingen meer dan? Meestal krijg je toch 3 pogingen? Mocht het inderdaad allemaal van deze ene poging afhangen, waarom is dat dan? Waarom niet meer pogingen? Ik duim keihard voor je dat je zwanger bent. Het is je zo gegund. Je wacht al zo vreselijk erg lang.