Ach meis, wat een onzekerheid. Hoop dat het alleen maar ene kleine bloeding is geweest en dat je gewoon lekker zwanger bent! Volgens mij heb ik eens gelezen dat veel vrouwen nog een hele lichte menstruatie krijgen, ookal zijn ze zwanger. Daar gaan we dus voor hè meid!!!
Laten we het hopwen dat dat zo is!! Tot nu toe nog niks weer gespot, helemaal schoon. Op diaree na dan.
Moppie@ Wat lief !! Ik had weer licht roze en diaree vanmorgen. en jeuk aan de boobs + net buik kramp. Ben bang voor slecht maar wacht morgen af. En net heeel weinig. Zo nog nooit gehad!!! En mijn haar glanst , en zit goed al weken.
Het blijft dus nog even spannend! Licht roze hoeft niet het einde te betekenen he, ik hoop echt voor je dat het goed zit!!!!!
Als het door gaat zetten zal je waarschijnlijk ongi worden, maar alleen wat licht roze kan ook op een verdere innesteling (van het vruchtje die zich dieper in de bm wand nestelt?) duiden dacht ik... Je kan al testen he!
Ok ja klopt dat ik kan testen , manlief en ik doen het samen morgen , mocht het niet door zetten!! krijg nu een ongi gevoel , gaat mis denk ik !!! OEIIIIIIIIII kramp
Ok ja klopt dat ik kan testen , manlief en ik doen het samen morgen , mocht het niet door zetten!! krijg nu een ongi gevoel , gaat mis denk ik !!! OEIIIIIIIIII kramp SNAP ER DE BOLLEN NIET MEER VAN!! alleen maar op het wc papiertje licht roze pff. TRANEN IN MIJN OGEN
Het kan nog alle kanten op marnat. Zolang het maar geen rood is. En krampen kan ook bij zwangerschap. Succes
Goede morgen lieve meiden. Ik heb even heerlijk uit geslapen naar tijden!! kon lang niet door al de medicatie enz. Ik heb helaas slecht nieuws flink ongi geworden de emy s hebben zich helaas niet genesteld . Gister avond voor ik naar bed ging zag ik de bui al hangen. Heb niet getest dus heeft geen zin. We kijken of we vandaag kunnen bellen, anders maandag voor poging2 . We beginnen stiekum al wel te sparen voor een grote vakantie land . Ben aardig rustig er onder nu, ben het gewent he.
Ahw, meissie!! Wat ontzettend kut zeg!! Ondanks dat je het wel 'gewend' bent, is en blijft het natuurlijk een verschrikkelijke teleurstelling.. Wil je even een hele dikke digi-knuff geven, en hoop echt dat jullie snel met poging 2 kunnen beginnen, en dan wordt het duimen dat die wel goed gaat! En als 't even zou kunnen je ook nog een paar cryo's op skivakantie kunt sturen . Dikke knuff meissie!
Ik heb me rot zitten duimen en dan lees ik dit. Het was je zo gegund! Veel sterkte lieve Marnat! Veel succes bij de volgende poging!
Ah nee, meid wat balen! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het al gewend bent en dus minder heftig reageert zelf. Maar het is niet niks hoor meid, even uithuilen mag best! Dikke knuffel lieverd