lieverd dankje en ik duim me voor jullie helemaal suf he gaat het goed meis doe je rustig aan geen gekke dingen he dan doe ik ook rustig aan wandelen is hier maar van korte duur geweest het sneuwd hier volop ben er moe van morgen maar weer kijken of het wel wil
Hier ligt de sneeuw nog steeds van zondag!!! Jeetje het verdwijnt echt niet hihihi. Ja lieverd ik doe rustig aan en jij ook heh!!
update 20 januari mag manlief zijn zaad nog 1 keer inleveren dan word het onderzocht op ivf of isci wat gaat het worden 3 week later uit slag. ik ben ongi geworden joepie nu nog 1 keer ongi en 10 feb voor controle dan hopelijk weer klussen we kunnen dan weer verder
Wat kun je soms ook blij zijn met een ongi he...sterkte meid, je bent over de helft van de wachttijd.
ja gek he blij zijn met ongi nou het plaagt me ineens heel erg last van de rug grr dat hoeft voor mij dan weer niet yes klopt we moeten nog even geduld hebben dat gaat lukken lief van je dat je hier reageerd
update@ vandaag naar de dokter geweest vanwege het ja of nee door slikken van bloeddruk medicatie. bloeddruk is nu 140, 85 ik moet eerst stopen met de medicatie. en op dieet en stoppen met roken. over twee week terug komen. ze heeft ook naar de wond gekeken die zag er goed uit hebben ze keurig gedaan.
Marnat ben meteen even wezen kijken en ben heel blij voor je dat je zo goed herstelt!! En ik lees ook dat je naar de dokter bent geweest, wat zal dat zwaar worden zeg op dieet en stoppen met roken. ben zelf ook net gestopt met roken maar zelf snoep ik toch iets meer dan normaal, wat ik wel veel eet zijn lolly's. maar ik weet het zeker je bent zo positief dat het jou zeker gaat lukken kom op je kan het!!!!! en hoop echt heel snel dat het raak voor je is gun het je zo!!!
bloemetje@ wat heeft iedereen met een loly is voor mij niet echt een optie als ik af moet vallen he ja of ik moet alleen aan de loly gaan en verder snoep laten staan en meer fruit en kom komer eten anders zal ik het niet weten. lief dat je het mij zo gunt knuf
Hey marnat, Na je PB ben ik meteen je topic op gaan zoeken! Ik ben blij dat je herstel voorspoedig gaat. Spannend de uitslag van het zaad van je ventje. Hopelijk mogen jullie heel snel zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! Ik zal hier blijven lezen Knuf
Oeeww spannend, heb je al eerder geprobeerd te stoppen? Denk aan waar je het voor doet, dan komt het goed! Hoe gaat het met je herstel? Nog altijd voorspoedig hoop ik xxx
ja ben wel vaker gestopt ik heb er ook spijt van dat ik bij thuiskomst weer een peuk had aan gestoken grr herstel gaat nog steeds goed. mis manlief wel steeds meer
update we hebben het ziekenhuis gebeld . voor een afspraak met de gyn, over uitleg ivf of isci en zaad onderzoek, op 15 maart om 11 uur. het gaat dan eindelijk voor ons beginnen . dus 2010 kom maar op met roze naar 11 jaar dan eindelijk een wondertje
update over mij. ze hebben mij van alles gevraagt was maar goed dat manlief mee was. die moest vertellen wat er gebeurde als ik weg viel dat weet ik niet he. ik kon alleen maar zeggen dat ik niet lekker werd en dan was ik al weg. en voel het niet aan komen. mijn motoriek was vroeger ook niet goed hebben ze nu ook naar gekeken. ik heb alleen nog last van evenwicht stoornis. ik krijg 23 feb een ecg onderzoek fijn not!!! vroeger ook gehad. ze gaan mijn hersens bekijken of ik epileptici heb. wat zo durfen ze geen medicati er voor geven. het lijkt er wel op. mijn bloeddruk was te hoog ik moet 12 feb weer naar huisarts bloeddruk meten 2 week zijn om. dat was nog lachen ik had assistente er voor ik zeg haar dat ik een afspraak wil met mijn arts voor bloeddruk meten, zeg ze dat doet de ass ik zeg ik heb een afspraak daar over met de dokter. uit eindelijk snapte ze mij
Hey marnat, nou vanalles weer meegemaakt dus. Een ECG is een hartfilmpje, bedoel je geen EEG dat is een hersenfilmpje. Hier doe ik (doktersassistente) inderdaad ook altijd alle bloeddrukken meten, en zo nodig moeten ze aansluitend bij de huisarts zijn. Ik hoop echt dat jullie snel een stap verder komen, ik begrijp nog steeds niet hoe je het volhoud! RESPECT (nogmaals)