eeg klopt id vergissing mijn hooft zit vul vandaag pfff ik ben 2week geleden bij dokter geweest en die zij ik wil je na twee week weer zien. van wege de medicatie die ik slikte daar om was ik bij haar. dus hoe komt de ass er dan bij om me door te sturen naar de ass om bloeddruk te meten, terwijl ik duidelijk zeg dat dit besproken is met huisarts.
Waarschijnlijk een vergissing van haar, het blijft mensen werk! Bij ons in de praktijk is het standaard dat ik (of mijn collega) de bloeddruk opmeet, en als medicatie besproken moet worden dan gaat de patient gewoon aansluitend bij hem naar binnen. Maar zo kunnen wij al voorwerk doen, vragen naar klachten die je kan hebben van medicatie enzo en zo hoeft de dokter alleen nog maar een beslissing te maken. Daar zijn wij als assistentes toch voor........ We hebben jaren opleiding gehad dus kunnen meer dan gewoon telefoon opnemen Maar goed, buiten dat alles hoop ik echt dat er nu eens flink schot in de zaak komt en dat je snel zwanger mag zijn. Pfff 11 jaar, ik jank al na 1 jaar
niske@ maakt ook niet uit hoe of wat. ik word nu eindelijk naar jaren goed in de gaten gehouden. meis huilen mag jij ook hoor naar een jaar huilen is goed het moet er uit opkropen is ook niet goed. ik ga wel eens onder de douche heerlijk janken. met jou nu alles weer op regel ik kan je toppics niet weer vinden, wil je ze pben
de meiden die graag willen weten wat een vleesboom is. dat heeft een ander woord ,ik heb het op gezocht. dat ander woord is: myoom, Een vleesboom is een spierknobbel in de wand van de baarmoeder. de mijne zat boven op de baarmoeder. en is dus voor de zeker heid verwijdert.
update van mij. ik mag weer alles doen joepie. het zag er prima uit. we mogen voor isci of ivf zij ze, het zaad van manlief is slecht helaas. we mogen weer klussen eigenlijk met condoom een half jaar, omdat de baarmoeder zijn tijd nodig heeft schik. maar wij mogen er voor gaan want we hebben 3 keer 10 procent kans op zwanger worden. als we blijven roken. 3keer 17 procent kans op zwanger als we niet roken. de kans zo klein is mogen we gewoon weer klussen. we zien wel waar het eindigt meiden.
update: bloeddruk was weer goed zij de dokter, medicatie vond ze niet meer nodig. bloeddruk is: 130 , 90. stopen met roken vond ze al knap dat we zo veel geminderd waren. en veel bewegen.
Wat fijn dat jullie voor isci / ivf mogen gaan!! Natuurlijk wil je het graag via de natuurlijke weg, maar ik vind het ontzettend fijn voor jullie dat deze kans zich nu voordoet. Ik heb misschien een persoonlijk vraagje, maar marnat mag ik misschien weten hoe oud je bent? Aangezien jullie al 12 jaar proberen was ik benieuwd of jullie jong gestart zijn met zwanger worden.... (je hoeft niet te antwoorden als je niet wil)
Lieve Marnat, Kwam weer effe bij je spieken. Hoe is het met je??? Me duimen blijven draaien voor je..... Ik kom je even een dikke knuffel geven......
sjan@ bedankt lieverd voor je knuffel. met mij gaat het wel goed. ik heb besloten om van het leven te gaan genieten want dat duurt maar even. en of dat met een wondertje word dat zien we wel. de procent kansen moest ik even van slikken maar kan er mee leven.
dinsdag de eeg onderzoeken ik heb het vroeger als kleine meid ook gehad. we zullen het zien die rot plakkers enz. manlief zou mee maar hij moet weer werken.
hier@ vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor de eeg onderzoeken. ging allemaal goed stelde niets voor, als kleine meid had ik het ook al gehad. nu de uitslag afwachten krijg er een brief over.
update 9 maart word ik gebeld door de arts tussen 16 uur en 18 uur over de uitslag van de eeg onderzoeken.
Hey Marnat! Hier eens even kijken hoe t met je is. Spannend die EEG onderzoeken. Dat naast alle MMMonderzoeken. Hoe staat het er bij jou ook al weer voor? Ik ga maar eens teruglezen..... xxx hypo
hier@ mijn nod is 10 maart maar voel niks geen ongi pijntjes of wat dan ook grr. kan wel janken steeds. morgen word ik gebeld voor de uitslag eeg. spannend ben wel benieuwt .
Heel spannend zeg! Ik hou het hier in de gaten. Enne..dat je niks voelt hoeft niks te zeggen he.... Ellendige wachten!
Zeker ellendige wachten word zo moe van wachten, maar als het mooi beloond word. is het het wachten waard geweest toch? dankje elmo dat je me hier ook in de gaten houd hihi.
ik ben net gebeld door het ziekenhuis, ze hebben wat gevonden en het duit op ligte epileptici ik moet weer komen om het te bespreken enz aan 1 kant is iets te zien dus pfff.
ego pff krijg net telefoon van het ziekenhuis, dat ze een emeri scan gaan doen. ik krijg er bericht van wanneer. hij wilde weten of ik ijzer in mijn lichaam had en of ik zwanger was. ik weet niet of ik zwanger ben ik wacht op ongi. ik moest het in de gaten houden pff. manlief komt over een uur thuis, schrik me een hoedje.