he marnat, even op dit topic, ik blijf je hier volgen, heel veel sterkte met alles meid en geloof er in dat je ICSI mag lukken en dat dit jullie moment gaat zijn!! Ik duim pleisters voor je!! dikke knuf
Ik heb je verhaal weer bijgelezen narnat. Heel veel succes en sterkte. Hopelijk komt er wat nuttigs uit de mri. En gaat de isci jullie geluk brengen en een mooi wondertje. knuffel zonnetje
Woensdag 14 april gaan we naar het ziekenhuis voor de bij eenkomst ben heel benieuwt!! Wat zal ik voor spuit krijgen ? Waar moet ik spuiten? het moet niet eng zijn maar vind het wel spannend!! of het de doktoren wel gaat lukken.
Succes marnat. Geen idee wat voor spuit je gaat krijgen. Kans is groot dat je in je buik of been moet spuiten, maar dat hoor je dan inderdaad wel. En ik hoop zo voor je dat het gaat lukken na al die jaren. Succes
We zullen wel goed geïnformeerd worden, dan zien we wel. ROZE KOM MAAR OP. dankje lieverd ik duim ook nog steeds voor jou.
spannend marnat! maar je hebt nog nooit gespoten begrijp ik? vroeg ik me af omdat je in het IUI topic zit, had je die in eigen cyclus?
Dankje wel lieverd. We zullen zien van hoe en wat. Ik zit op mijn laatste ongi te wachten, had er vrijdag moeten zijn maar is er nog niet!! De test van gister was omo wit.
update : Ben vanmorgen naar de bijeenkomst geweest, we hebben een goede uit leg gehad. We hebben een schema mee gekregen wanneer ik moet spuiten wat ik moet spuiten.En hoelang ik de pil moet gebruiken . 3 Week de pil en van af 27 mei beginnen met spuiten. Heb me zelf met water mogen spuiten, dat ging me goed af. maar ik ga iedere morgen met manlief er af om me zelf te spuiten. zodat het allemaal wel goed gaat. vanaf vanaaf binnen met de pil. mijn koelkast ligt vol met medicatie , de inhoud van mijn koelkast is nog duurder dan de koelkast.
Nou marnat, had net in ander topic al gevraagd hoe het ging. Maar heb dit nu al gelezen. Heel veel succes en sterkte. En het is nu voor jouw ook weer van start gegaan. Gelukkig dat het spuiten je mee viel. Snapte de zin daarna niet helemaal. Ga je zelf spuiten of je man. Of samen? Duur he die hormonen. En best raar dat je weer aan de pil moet. Nu op naar een wondertje voor jullie.
oke, hoe vroeg dan. Want ik spuit dus juist savonds. Maar heb dan ook iui en jij icsi. Snap best dat je het samen doet hoor. Maar je zal er snel handigheid in krijgen. Hoewel ik ook elke keer met twijfel met de spuit zit. Toch een kleine drempel weer over. En dat voor iemand die andere mensen zo spuit. Maar dat voel ik zelf dus niet. Maar allemaal voor het goede doel toch.