Wat een tijdstip zeg. Dus elke ochtend vroeg je wekker zetten. Kan je dan nog verder slapen daarna? Ik zou dus geen oog meer dicht doen erna namelijk. Maar ben ook een slechte slaper.
Manlief moet om 7 uur al werken vandaar zo vroeg. de weker hoeft dus niet gezet worden. We gaan er echt samen voor, we willen samen een kindje he. Ja hoor ik kan daarna nog wel slapen.
We gaan het zien, maak me er niet druk om. moet alleen alle medicatie nog op schrijven die ik ga gebruiken straks. Voor het geval ze me medicatie voor schrijven, als dat kwaad kan dan maar geen medicatie voor het flauw vallen. beeb gaat nu voor!!
update uit de MRI is niks gekomen. Van de vorige eeg blijk ik wel epileptici te hebben er zat nog iets van vroeger!! ik moet eigenlijk aan de medicatie maar omdat we met kids bezig zijn , moest ik een keuze maken. pfff ze legde het al in mijn mond dat het niet direkt noodzakelijk was. toen heb ik besloten om eerst voor icsi te gaan en daar na verder zien. __________________
Nog even en dan is het 27 mei en gaat de eerste spuit er in . Ik verloor van morgen een heel klein beetje bloed !! maar nu niks meer . Raar hoor maar vanaaf gewoon weer de pil., doei ongi .
Ik heb net het ziekenhuis even gebeld , want tijdens het door slikken van de pil krijg ik spotings van ongi heel raar!! Verpleegarts stelde me gerust dat dat heel gewoon was en we gewoon door moeten gaan met de pil .En ons geen zorgen hoeven te maken. 27 MEI ook gewoon de spuit er in. Tijdens het spuiten straks kan het ook gebeuren dat ik wat bloed verlies, omdat ik 30 mei de laatste pil neem zij die. Maar dan ook geen zorgen maken kwam goed. Maak me niet gauw druk maar had dit nog nooit mee gemaakt met de pil.
Manlief en ik maakten ons er wel wat druk om. Maar ben nu wel rustig hoor, hij vond het ook niet gek dat ik belde.Op moment is er niks meer te bekennen. Herstel het is nu wel iets meer bloed! Groeit het allemaal goed bij jou?
Tuurlijk, altijd bellen als je onzeker bent! Fijn dat jullie weer wat geruster zijn. Geen idee of het bij mij goed groeit, ik hoop het maar, over twee weken eerste echo.
Ik vond vandaag mijn peuken vies . Ik merk dat ik er best zonder kan en wil nu ook door zetten!! Heb na het eten wel 1 gehad maar lekker was ie niet pff. Manlief is er nu niet en heeft het shag ook mee genomen. Ik wil wel een klare draaien maar zeg nu tegen mezelf nee niet doen! komt door ik nu een kop koffie heb. En nu wil ik nog vol houden als manlief thuis een peuk op steekt dat ik dat dan niet doe. Lolly eten werkt ook niet , want ik moet niet zwaarder worden. Kan kauwgom dan wel?
ICSI Behandeling is nu van start gegaan!! ik blijf voor loppig dan spuiten iedere dag. en krijg af en toe een echo om te kijken hoe de eitjes er voor staan hihi. en moet ik uit eindelijk 3 soorten spuiten. en op den door word mijn ei net een tenisbal op den duur halen ze met puchie de eitjes er uit , en dan hopen dat ze wat op leveren.
Spannend hoor! Hoe loopt jou hormonenschema? Wij zijn gister voor een intakegesprek IVF geweest en hebben allerlei informatie gekregen en alvast wat testjes gedaan en afgesproken. Maar ik kan helaas nergens vinden welke, hoeveel, wanneer, hoelang e.d. ik hormonen moet gaan gebruiken. En daar was ik nou juist zo benieuwd naar. Hoe loopt dat bij jou? En ben je eigenlijk al begonnen met het werkelijke spuiten, of was dat nou op 27 mei pas? Liefs
Hoi zeehondje. Wat goed dat je de intake hebt gehad. Ik las dat ie verder goed was verlopen? Maar wat raar dat je nog geen schema hebt? wij hebben een mapje met alle info + schema wanneer ik wat moet spuiten. id de 27mei begin ik met spuiten, En slik nu ook de pil Ik begin met : Decapeptyl 1spuitje tot aan 14 juni op 8 juni krijg ik een echo en dan moet ik een hormoon bij spuiten als alles goed is. puregon-pen 2 50 IE Op dat papier staat Stimulatie schema ivf /icsi coh. Ik hoop je zo te hebben geholpen