Bedankt voor je info. Als je het zo leest valt het wel mee. Maar ik weet hoe heftig het kan zijn. Wij krijgen dat schema waarschijnlijk pas bij de volgende onderzoeken. Over twee weken kunnen we bellen voor de bloeduitslagen en dan afspraken maken voor inwendige echo, zaadopwerkingstest en gesprek ivf-verpleegkundige. Zij zal dan wel de verdere info geven. Succes meid, nog een klein weekje en dan gaat het echt beginnen!
Zeehondje@ het lijkt ook niks maar id daar verkijken veel zich op. Fijn ik je heb kunnen helpen, mocht je weer eens vragen hebben hoor ik het wel. jullie hebben nog onder zoekjes dat is het verschil denk ik. Wij allemaal al gehad. ik moet dinsdag het ziekenhuis nog bellen om te vragen of de prikpen enz er ook eerst even uit moeten om warm te zijn. of dat ik koud moet prikken.
Succes marnat. Volgens mij mag je niet koud prikken. Maar sommige kan je ook gewoon naast de koelkast bewaren tijdelijk. (gonal bewaarde ik bij kamertemperatuur toen ik hem gebruikte. Mocht ook van het ziekenhuis.
DANKJE wel, ik vraag vanmiddag wel even bij de apotheek als ik een gele doos haal voor de naalden. Ze hadden ons er niets over gezegt bij de bij eenkomst!
Ik heb gevraagt ze zij dat ik hem even een tijdje in de handen moest houden voor het prikken, om 5 uur er uit hallen ongeveer. 6 uur prikken. over de prik pen wist ze niet zeker of ie daar na weer in de koelkast kon als ik gespoten had, daar blijft een capcule in zitten. daar moest ik de verpleging even na vragen zij ze. maar het leek haar wel dat ie er weer in kon.
Als jullie morgen vroeg om 6 uur iemand hard horen gieren !!! dan ben ik het hoor door de spuit, die er dan in gaat!
marnat; ik heb altijd gonal-f gespoten voor de o.i. en i.u.i.'s. Dit is ook een prikpen. Ik had de pen in de koelkast liggen en heb hem aan het begin er wel eens een half uurtje van tevoren uitgehaald en daarna gewoon weer teruggelegd in de koelkast. Dit vergat ik daarna telkens en heb dus eigenlijk altijd met een koude pen geprikt. Volgens mij is het meer voor jezelf. Het is iets prettiger om een niet te koude vloeistof in je lijf te prikken, vandaar. HEEL VEEL SUCCES MORGEN MET DE EERSTE PRIK!!!
Dankje wel voor je and woord, geeft me al weer wat rust. Die moet ik ook prikken maar nu nog niet, uiteindelijk 3 soorten. ZAL VAST WEL GOED KOMEN MORGEN!
Hey Marnat! Hoe gaat het meis? Ik wil je even veel succes wensen morgen (en natuurlijk de komende weken), en ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat en je over een paar weekjes een mooie test hebt!! Dikke knuf!
Goede morgen meiden. Ja marnat is al wakker!! de eerste decapeptyl zit er in joepie!! Het viel me mee manlief hoefde alleen maar toe te kijken, en zeggen dat ik niet in mijn duim moet prikken. Is het gek dat ik wat gespannen was? zo ik hoor nu ook bij de junks
Sazz@ Wat lief dat je even komt spieken. Hier gaat het verder goed hoor, de behandeling is nu toch echt begonnen!! jij gaat ook lekker al 19 week groeit het ook goed?
Hey meis, Ja, ik kom regelmatig ff spieken hoe het met je gaat . Dus je eerste keer spuiten is goed gegaan, dat scheelt weer! Het is balen dat het nodig is, maar het is dan ook wel weer super dat die mogelijkheid er is! En nu duimen dat het allemaal goed gaat, en dat je lichaam er goed op reageert. Hier alles super, we hebben vandaag de 20 weken echo gehad, en de kleine zag er perfect uit. Alles is grondig bekeken, en er zijn geen afwijkingen gezien, dus voor ons wel een opluchting . Ligt ook goed op schema qua groei, dus alles in orde. En we weten nu wat het wordt, waren we ook heel nieuwsgierig naar (al had het me echt niks uitgemaakt als het andere geslacht was geweest ). Ooh! Ik hoop echt zo dat het bij jullie nu ook een keer zover mag zijn!!! Dikke knuf!
Saz@ Super dat alles zo goed gaat, denk om je zelf!! oja je geeft wel aan moeder voor moeders he. Tja helaas moeten er veel van ons spuiten!! id blij mogen we zijn dat het kan.
Morgen meiden Hier gaat alles nog steeds goed, spuiten gaat al beter er zitten nu 6 in. Voel nog geen gekke dingen, ja alleen zweten snachts ! maar nog geen duidelijke overgangs klachten. pil is nu gestopt alleen nog spuiten. 8 juni eerste echo kijken ze of alles plat ligt, zo ja krijg ik er een spuit bij.
hi, nou dat zweten is toch wel een duidelijk overgangsverschijnsel hoor. Weet dat m'n moeder dat ook het vervelendste vond!
Heerlijk de over gang not!! Morgen voor een echo naar het ziekenhuis gaan ze kijken of mijn cyclus goed stil licht. Zoja krijg ik er een spuit bij om de boel weer op gang te helpen. Ben benieuwt, verder zie ik wel wat er morgen gebeurt .
Dankje wel lieverd. Ik ben alleen nog wat moe verder gaat het wel weer. Heb alleen de laatste tijd weinig zin om overal te reageren !! Door ik zo moe ben, id laten we hopen dat ze het weer op gang gaan brengen. Als het dan kan komt er een spuit bij, de overgang is ook niks hoor.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de echo , die was supper goed het lag mooi stil. De volgende spuit mocht er nu ook in puregon met de prik pen. Om het weer op gang te brengen. Het overgeven kon komen door de hooftpijn. Ik moet de spuit vandaag nog zetten, vanaf morgen vroeg samen met de depeptyl. Ik wacht nu nog even op manlief , ik weet even niet meer hoe het moet.