Succes dan met de pregnyl, brand wel een beetje met inspuiten. En met de punctie natuurlijk. Weet zelf ook niet wat ik moet doen. Dus iemand anders al helemaal niet. Maar vind het erg oneerlijk van haar. Want eigenlijk laat ze me kiezen tussen familie en man. Aan de ene kant zegt ze dat je achter je partner moet staan, maar aan de andere kant is ze boos als ik voor hem kies. Dus dat klopt niet.
zonnetje@ Bedankt voor de waarschuwing , komt vast goed. Manlief helpt mij vanaaf wel . Ze laat je kiezen?? Dat herken ik maar al te goed , mijn moeder liet mij ook kiezen. IK KOOS VOOR TOEN NOG MIJN VRIEND EN NU MIJN MAN DUS. Ze is nog niet overal mee eens , ik moet met mijn man leven zij niet , en we houden van elkaar. En dat heeft ze maar te accepteren!! Kan dus alleen maar tegen je zeggen hoe sterk is jou band met jou en je moeder en hoe veel hou je van je mannetje?? Meer kan ik niet zeggen.
De band met mijn moeder is erg sterk en hecht. Vertel eigenlijk altijd alles. Wat ik dus nu niet meer ga doen. En ik houd ook heel veel van mijn man ondanks alle ruzies en problemen. Die door de stress komen van de mmm. Ze laat me niet echt kiezen, maar ze zei gisteren meer van als hij volgende week niet komt naar die uitvoering van mijn broertje dat ze mijn man niet meer hoeft te zien. Want hij kiest alleen voor zijn kant. Dan komt ze wel als hij er niet is bij mij. Maar met een verjaardag enz is dat toch best lastig. Dus voelt het voor mij als kiezen tussen familie en man. En ze loopt altijd te mopperen dat mijn man niet achter me staat en dat een partner dat dus wel moet doen. Ik doe het en dat is ook niet goed. Want ja nu betreft het haar en haar kinderen. Ze zegt altijd dat mijn schoonmoeder er deels voor zorgt dat ik veel ruzie heb, maar zelf doet ze het nu dus ook. Soms snap ik mensen niet hoor. Zolang het een situatie is van iemand anders weten ze precies wat goed en fout is. Maar op het moment dat hun zelf de situatie hebben is goed en fout net andersom.
Zonnetje @ Lieverd schrijf van je af, en huil het er uit dat is op moment de enige advies wat ik je kan geven. Meer kan ik niet voor je doen.
Ik ben gewoon lekker gaan shoppen net en ga nu met de wii spelen. Even alle stress uit mijn lijf werken. En inderdaad even lekker uithuilen.
Gelijk heb je meis! Manlief is heel blij van wege dat we woensdag heen mogen ! ik ga nu even bij hem zitten voetbal kijken. hij riep van uit de deur opening wanneer moet je spuiten Huil het er maar even uit, als het kon kwam ik je troosten meis .
Jij ook succes en veel kijkplezier met voetbal. En nog even goed broeden op je eitjes. Ben ik ook druk aan het doen, deze ronde best last van mijn buik. Lijkt wel of ze al op springen staan. Weet alleen dat het nog niet zo is. Nu maar hopen dat ik er 2 heb die goed genoeg zijn morgen. Dan moet ik morgenavond de pregnyl spuiten en donderdag voor de iui. En misschien wel op voor de tweeling. Ben ik meteen klaar tenminste. Hoewel het ook wel veel werk is.
Marnad meid, heel erg veel stekte met je punctie en ik duim heel erg hard voor je voor de tp. Dat dit jullie maand mag zijn meid, het is je zo ontzettend gegund!!! Heel veel succces met de laatste spuit dagen!!
Dankje wel lieverd de tranen lopen over mijn wangen. Worden wij dan eindelijk mama en papa! Manlief en lagen even lekker op de bank gister zegt manlief in eens mis vier je volgend jaar je eerste mama dag. Ik gun het jou en de andere meiden ook allemaal!!
Spannend Marnat!!!! Wilde je even een hele dikke knuffel komen geven,jij bent ook altijd lief voor de andere. En ik weet nu uit ervaring dat een knuffel van je mede forum leden, al een hoop met je kan doen. Ik denk aan je, en hoop dat er voor jullie een eind aan de mmm komt en en mooi nieuw begin..... DIKKE KNUFFEL!
Succes morgen en hopelijk valt de punctie mee. En we gaan gewoon voor de score van 6 mooie bruikbare eitjes van goede kwaliteit.
Ooh, Marnat!! Wil jullie even heel veel succes wensen morgen met de punctie, ik duim voor jullie dat er super goede eitjes bij zitten, en dat je over 2 weekjes dan - eindelijk maar toch - na al die jaren wachten een mooie test hebt!!! Ik kom morgen nog ff checken hoe het is gegaan . Dikke knuff!
Vandaag de punctie gehad en er zijn 5 hele mooie eitjes uitgekomen ( 2 meisjes en 3 jongens ) Ze hadden ook voldoende keuze aan zaadcellen. Ieder eitje heeft 1 miljoen zaadcellen ter beschikking ( dus totaal 5 miljoen zaadcellen, de spinazie met ei heeft wel geholpen ) De punctie viel me reuze mee. Heb er niet veel last van gehad en nu ook nog niet. klein beetje bloedverlies maar verder gaat het prima. Als er goede bevruchte eitjes overblijven dan worden er vrijdag maximaal 2 per keer teruggeplaatst. Zou een mooi huwelijkskadootje zijn dan, want dan zijn we 3 jaar getrouwd.
Gelukkig dat het meegevallen is. En een mooi aantal 5. In jullie geval is 1 zaadje genoeg per eitje. Maar keus genoeg inderdaad. En nu hopen op goede resultaten. En dat ze vrijdag er 2 kunnen terugplaatsen en er nog wat cryo's over blijven.
WOW Marnat!!! Hoop echt op goed nieuws voor jullie vrijdag!!! Op naar ROZE in juli (zoals de afspraak was !) Duimduimduim! Enne, ben trots op je, hoe je alles doorstaat! xxxxx
Dankje wel lieverd Jij succes vandaag met de fm ik duim op goed groeiende eitjes. Zonnetje jij ook succes lieverd vandaag duim voor goede afloop.
Jaaaaaaaaaaaaa we krijgen om kwart voor 11 een TP . ow meiden het gaat waar worden nu!! hier nu een grote water val. En grrr neemt manlief de tel ook nog niet op.
gefeliciteerd! Das al snel kwart voor 11! Hoop voor je dat dit de laatste keer is! Hoeveel bevruchte eitjes had je?
owwww ik heb gewoon kippenvel (en dat bij dit warme weer) wat een geweldig nieuws!!! Meid dit gaat hem worden voor jullie, het is jullie gegund & mijn duimen maken overuren. Een dikke knuffel voor jou.