Wanneer ongesteld na stoppen Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Sinds gisteren gebruik ik geen Utrogestan meer. Enig idee wanneer je na het stoppen ongesteld wordt?

Mijn test was negatief, dus ja.... En aangezien ik al 2 dagen helse buikpijn heb had ik niet anders verwacht.

Was giga duizelig van de Utrogestan en ben het nog steeds, ook al gebruik ik niks meer sinds gistermiddag.

Wie o wie kan me vertellen wanneer je ongeveer ongi wordt, want het staat niet in de bijsluiter.

Liefs

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel wisselend hier.
    Het kan echt nog wel dagen duren...sterkte!
    Een nega test is al confronterend genoeg!!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, helaas is dat vreselijk. Heb het zo gehad met die 1 streep testen :(.

Jammer dat het nog even kan duren, de menstruatie is aardig welkom. Kunnen we weer door!

Liefs

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Bij mij duurt 't altijd een dag of 4 voor de ongi doorkomt. En helaas hier ook al te vaak een negatieve test. Succes bij de volgende ronde!!!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik las zelfs net in de bijsluiter dat het ervoor kan zorgen dat na het gebruik je menstruatie helemaal wegblijft? Dus dat je cyclus niet hersteld.

Iemand ervaring ermee? Of hersteld jullie cyclus wel?

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dat heb ik nog nooit gehad, bij mij komt de cyclus wel gewoon weer op gang hoor. Ik heb het ook nog nooit bij anderen gehoord trouwens. Dus het zal bij jou ook vast goed gaan. Alleen nog een paar dagen wachten. Vervelend he, dat wachten? Je wilt het liefst zo snel mogelijk weer verder... tenminste dat heb ik altijd...

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb al geen cyclus van mezelf, maar had ineens deze ronde een eisprong van nature. Dus hoopte dat dit weer ging gebeuren en dat dit het niet zou tegenhouden.

Het wachten is erg vervelend :(. Dat is het nare aan dit traject he :(.

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ah, wat naar dat het niet is gelukt. Hoopte het zo voor je! Dikke knuffel!
    P.S. Ik werd 4 a 5 dagen na de bolletjes ongesteld...

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier gemiddeld na een dag of vijf. Sterkte!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En jullie cyclussen waren niet daarna door de war? Hij herstelde gewoon? Want hoop zo op nog een spontaan eitje om de IVF te ontspringen...

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb eigenlijk nooit een eisprong, dus ik kan het niet vergelijken. Maar volgens mij moet je cyclus zich gewoon herstellen na het gebruik van Utrogestan. Hopelijk nog een spontane eisprong en dan wel een mooi resultaat!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, exact. Ik heb ook nooit een eisrpong, vraag me niet waar hij vandaan kwam ;).

Ach hopen mag toch :). Laat die ongi nu maar komen, die test was namelijk akelig wit :(.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dikke kus!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je wel Jippie!!!

Nog geen ongi te bekennen hier, wel nog steeds super duizelig :(. Wat duurt het wachten lang zeg....

Soms met vlagen giga buikpijn en nu alweer uren niks.......... En heb toch echt een :) op me CB digitale ovu test gehad, dus er was echt een ei....

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou zeg....... Gisteren was mijn temp giga gedaald naar 36.4 (van 36.8) en vanochtend was hij ineens 37 graden!!!

En verga nog steeds van de buikpijn, maar er komt maar niks. Ja, verlies veel slijm.... En ben dus echt niet zwanger :(.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Apart dat je temperatuur weer gestegen is. Heb je vandaag nog getest? Want veel slijmverlies kan wel een teken van zwangerschap zijn.

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, want ik voel me ook niet zwanger. Heb giga veel krampen in mijn buik (echt tot jankens aan toe). Verder inderdaad nog getest, elke dag maar angstig negatief.

Heb vanmiddag een tampon ingedaan, zat ietwat aan rood op, maar het zat niet in me slipje en verlies ook geen bloed tijdens het afvegen...

Dus haal hem er net uit, zit er amper bloed op... Sorry voor de details, maar las weleens dat sommige vrouwen dit hebben en dat het later pas doorbreekt omdat die progesteron nog wel even doorwerkt........ Nu maar hopen dat die progesteron er gelijk met mijn menstruatie uit is....

Vindt het maar raar dat ik zo weinig bloed verlies, verlies het niet eens. Kwam erachter toen ik een tampon in deed....

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb dit 2 keer gebruikt de eerste keer kwam het er echt wel doorheen hoor. Had het gekregen na een tp. De tweede keer geen ongi was toen zwanger.

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik 1x, en als ik nu dus een tampon in doe zit er een beetje bloed op.

Maar noem dit niet ongesteld zijn. Als ik ongesteld ben moet ik zeker 7 a 8 x per dag me tampon verwisselen en als ik me van onderen afveeg zit er bloed op me wc papier.

Nu dus niet, dus weet niet of het nog moet doorbreken???

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Even een vraagje, hoe lang gebruikte jullie de Utogestan bolletjes na de punctie.

De vorige keer had ik maandag (11-1) mijn punctie dus 's avonds de eerste twee bolletjes. zaterdag 23-1 waren mijn bolletjes op. Ik zou vrijdag 29-1 pas kunnen testen. Helaas begon mijn mensturatie op 24-1.

Deel Deze Pagina