20 weken echo gehad kon geslacht niet goed zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sanea, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    ik heb gisteren een 20 weken echo gehad. alles zag er gelukkig goed uit.
    Het geslacht was niet goed te zien omdat de baby zijn beentjes dicht had ,maar ze zij het zou een meisje kunnen zijn. hoe zeker kan ik daar van zijn?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Niet zeker. Als ze het niet goed zien, en ze zei: het ZOU een meisje KUNNEN zijn.. Sowieso is het bij meisjes vaak wat onduidelijk. Als ik jou was zou ik over een paar weekjes een geslachtsbepaling laten doen bij een echobureau, dan heb je al meer zekerheid.
    Succes!

3. sanea

sanea Lid

27 sep 2008
    48
    0
    0
    dank je voor je antwoord. Ik heb namelijk al 2 dochtertjes dus het was wel leuk geweest als het een jongen is. Maar het belangrijkste is dat het gezond is toch!

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

tsja dat zou net zo goed een jongen kunnen zijn.
    bij mij zat de navelstreng ervoor. ze konden toen ook een aantal andere dingen niet zien en ik moest dezelfde week terugkomen en toen kon ik het wel zien. ik zou zelf nog een pretecho doen als het de keer erna ook niet zichtbaar was.

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    mijn oudste kosten wel heel veel echo,s :D die liet alles geheim tot 27 weken :)
    steeds kneep hij zijn billetjes toe en liet alles geheim

6. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik heb gister de 20 weken echo gehad en bij mij konden ze het ook niet zien. Ik mag terug komen omdat ze ook nog het onderrugje wilde kijken en de andere kant van het hartje dat was nu ook niet te zien geweest.

succes.

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Mijn eerste was tot 4 echo's aan toe 99% een meisje en met 26,5 weken ineens een jongetje! Dus ik zou er niet zo zeker van zijn!

Heb je een foto? Kunnen we meekijken!

Deel Deze Pagina