ik heb gisteren een 20 weken echo gehad. alles zag er gelukkig goed uit. Het geslacht was niet goed te zien omdat de baby zijn beentjes dicht had ,maar ze zij het zou een meisje kunnen zijn. hoe zeker kan ik daar van zijn?
Niet zeker. Als ze het niet goed zien, en ze zei: het ZOU een meisje KUNNEN zijn.. Sowieso is het bij meisjes vaak wat onduidelijk. Als ik jou was zou ik over een paar weekjes een geslachtsbepaling laten doen bij een echobureau, dan heb je al meer zekerheid. Succes!
dank je voor je antwoord. Ik heb namelijk al 2 dochtertjes dus het was wel leuk geweest als het een jongen is. Maar het belangrijkste is dat het gezond is toch!
tsja dat zou net zo goed een jongen kunnen zijn. bij mij zat de navelstreng ervoor. ze konden toen ook een aantal andere dingen niet zien en ik moest dezelfde week terugkomen en toen kon ik het wel zien. ik zou zelf nog een pretecho doen als het de keer erna ook niet zichtbaar was.
mijn oudste kosten wel heel veel echo,s die liet alles geheim tot 27 weken steeds kneep hij zijn billetjes toe en liet alles geheim
Ik heb gister de 20 weken echo gehad en bij mij konden ze het ook niet zien. Ik mag terug komen omdat ze ook nog het onderrugje wilde kijken en de andere kant van het hartje dat was nu ook niet te zien geweest. succes.
Mijn eerste was tot 4 echo's aan toe 99% een meisje en met 26,5 weken ineens een jongetje! Dus ik zou er niet zo zeker van zijn! Heb je een foto? Kunnen we meekijken!