Ik volg even mee. Hier ligt altijd alles los in de koelkast. Heb het liever in een bak maar weet ook even niet zo goed wat ik dan moet pakken. Voor degene die een torentje gebruiken, je doet het beleg daar dan in met verpakking?? Niet zonder? mijn man wilde toen zo een torentje en dan beleg los erin. Lijkt mij eigenlijk helemaal niks
Ik koop gewoon niet meer vleeswaren dan er in past. Dus hier kan hij helemaal niet volgepropt worden.
Wij hebben geen torentje maar deze. 1 voor kaas en 1 voor vleeswaren. Dan heb ik ook nog een bak van ongeveer de helft van dit formaat voor ongeopende verpakkingen. Ik had zo een hang ding als @Adje maar die brak 2x af. Er word hier heel veel vleeswaren gegeten en ook nog eens allemaal verschillende soorten
Heel niet milieubewust in plastic zakjes om de verpakking heen Dan de open kant eerst naar binnen, droogt het tenminste niet uit.
Torentjes hebben we ooit geprobeerd. Mensen waren hier te lui om het terug te stoppen. Wij hebben daarom nu bakje van de Ikea in gebruik: eentje voor vegabroodbeleg en eentje voor vlees-zooi. https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-bak-wit-30155019/
Jouw huishouden bestaat toch uit adhd/add? niet dus… de linker fruitla is voor de open pakjes en de rechter voor de dichte… Maar ik zie regelmatig iets over het hoofd en maak dan per ongeluk weer een extra pakje open… Kortom…. Een georganiseerde zooi ( in 2 laatjes dus ) Edif, uiteraard wel waar het in hoort, dus salami in de halfopen verpakking, ham, kaas, you name it
Wel voor de kindjes, niet voor jullie en geef ze dan iets smerigs op hun brood, wedden dat ze het onthouden
Je hebt er speciale bakjes voor, ik zie niet goed waarom dat vies zou zijn? En je kan ze gewoon afwassen natuurlijk
Maar hoe moet ik dat praktisch voor me zien als je 6 soorten vleeswaren hebt? Dan ligt dat allemaal door elkaar ofzo?
Oh, bij van die stapel-bakjes deden wij per bakje 1 soort, en dan waren het 3 bakjes op elkaar - hier nooit meer dan 3 soorten tegelijk open.
Wij hebben een koelkast met 2 (groenten) lades, 1 daarvan gebruiken we voor beleg, kaas e.d. Gaat zo prima, alles zit gewoon bij elkaar in een bak.
Ik heb die bakjes ook, zijn er 3 en dan deksel. Daar doe ik dus ook 1 soort beleg per bakje en inderdaad het beleg er los in. Ik zie niet in waarom het nog in de winkelverpakking zou moeten blijven.
Ik heb de vleeswaren in een open kaasbak in eigen verpakking. Vleeswaren wat nog gesloten is ligt ernaast.