Ben ik weer

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Belly34, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor, maar soms wil de twijfel nog wel eens toeslaan, maar nu even het volgende.
    Als je kindje heeft geslapen en het wordt wakker moet je het dan gelijk voeden? Want stel mijn dochter heeft om 10uur voeding gehad en wordt om 12uur wakker en valt niet verder in slaap moet ik haar dan gelijk voeden? (fles) ik vind het best lastig, want dan ben ik bang dat ze niet de hele fles leegdrinkt en zou ik dan het overige aan moeten bieden op de tijd dat ze eigenlijk normaal zou hebben, dus tussen 3 en half a 4 uren?

Pff jullie zullen wel gek worden van al die beginnende moeders haha.
    Maarja beter 10x vragen toch. Ik wil gewoon mijn kindje niet tekort doen.
    Groetjes Belly.

2. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik dit trouwens even proberen.
    Mijn dochter zit nu als volgt vandaag:
    6.30 fles 150 liet ze 60 van staan
    10.15 fles 150 leeg
    14.00 fles 150
    18.00 fles 150
    21.00 fles 180 en deze proberen als laatste te doen? en dan kijken hoelaat ze wakker wordt? En dan eventueel een klein beetje eten geven?

Want na de fles van 18uur moet ik haar wakker maken voor een fles en dat lijkt me niet zo prettig, dus denk ik haar de laatste dan te geven om 21uur en dan kijken hoelang ze dan gaat slapen.

Ik hoor graag je advies.

3. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het zo gedaan, heb haar om 21.30 een fles gegeven en toen daarna naar bed en vanmorgen om 7uur werd onze prinses wakker en heb ik weer een fles gegeven en heeft het een uurtje volgehouden en wilde weer lekker slapen.
    Dus kijken
    of het vanavond weer zo gaat, anders geen probleem hoor maar het zou best kunnen omdat ze natuurlijk dieper gaat slapen toch?
    Gr Desi

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Desi,

Geen probleem hoor! Daar zijn we voor en het is juist hartstikke leuk als we je kunnen helpen. :) Als je ergens mee zit en je wilt sneller antwoord, dan mag je ons ook altijd even opbellen (gratis telefoonnummer: 0800-0227434)

Fijn dat Demi zo goed heeft geslapen. Voor haar gewicht mag je 5 voedingen van 150 ml geven, maar als ze een gedeelte laat staan mag je de avondfles natuurlijk wat voller maken. Wanneer je een keer iets hoger uitkomt door evt. nachtvoedingen is dat niet zo erg hoor, als het maar niet structureel gebeurt. Je kan er dan ook voor kiezen om de fles die je 's nachts geeft kleiner te maken.

Groetjes Linda

5. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mocht ze nou snachts komen dan doe ik gewoon kijken wat ze op de dag heeft laten staan en daar doe ik dan een flesje van.
    En leuk om te horen dat jullie het zo leuk vinden, want er komen veel vragen hierbij deze pagina, en het is gewoon prettig vind ik om het na te vragen.
    Nou dank je wel en waarschijnlijk tot de volgende keer haha

Gr Desiree

6. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Graag gedaan!

Deel Deze Pagina