Ik heb zojuist een boterkoek gebakken. Door het beslag gaat een ei, en het beslag is altijd zo lekker! Dus ik heb er een klein beetje van gehad. Maar dacht later pas; Shit, ik eet rauwe ei! Is dit heeeeel slecht? Ik heb echt maar een beetje gehad hoor....... Kan er nu toch al niets meer aan doen eigenlijk.... Stom zeg...
Hoi Yvonne, goed is het niet, maar een foutje kan gebeuren hoor. volgens mij is de kans dat je kindje nu een bacterie ofzo oploopt nihil. gewoon de volgende keer niet meer doen en inderdaad wat je zegt , je kan het nu toch niet meer terugdraaien. mocht je nog steeds ongerust zijn vraag het dan even aan je vk.
Maak je geen zorgen meid, zo'n vaart loopt dat nou echt weer niet! Volgende keer gewoon niet meer doen
Joh de kans dat er met een eitje uit de supermarkt iets aan de hand is is maar zo minimaal, daar zou ik me totaal niet druk over maken! Niet druk maken hoor, das nog slechter
Het maakt volgens mij niet uit of je een likje neemt of 5 eieren, als er een verkeerde bacterie inzit kun je er ziek van worden. het 'goede'nieuws. als je ziek wordt van bijv. de salmonella bacterie, heb jij daar waarschijnlijk alleen last van, kan niet bij je kleintje komen.
Dat foutje heb ik ook meerdere malen gemaakt enne ik ben nooit ziek geworden. je moet net de pech hebben dat je een "ziek"ei tref, maar zoals al gezegd is jij wordt er ziek v an je kindje krijgt er niet veel van mee. Ik wil trouwens dat recept van die boterkoek wel
Een hapje zelfgemaakte tiramisu ergens in een pekkig achteraftentje in Italie is veel schadelijker dan honderd rauwe eieren hier...