Zwanger voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scoobje, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ongeveer 2 weken geleden heb ik vernomen dat ik zwanger was.
    Sindsdien is er niets, maar dan ook niets dat me eraan herinnert dat ik zwanger ben en ik heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben.

Ik ben nu 8 weken en het zal dus nog een maandje duren voor ik de eerste echo laat maken en het bewijs zwart op wit te zien krijg.
    Ik hoop dat ik me dan wel "zwanger" zal voelen en het met heel de wereld wil delen. Nu heb ik zoiets van, misschien is er wel iets mis dus vertel ik maar tegen niemand, behalve mijn partner dan hé.

Herkenbare gevoelens voor sommigen?
    Of ben ik een buitenbeentje op dat zwangerschapsvlak? :oops:

2. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Het is niet vreemd hoor dat je je zo voelt. Je ziet immers nog niks, voelt niks (op eventuele kwaaltjes na) en je kan (of wilt in dit geval) het nog met niemand delen. Geloof me tijd gaat sneller dan je denkt, maar dat is iets wat je achteraf pas gaat merken. Blijf zoiezo positief denken, alles zal vast wel goed zijn met jullie kindje. Het is alleen ff uitzitten tot de eerste echo.

Ik voel me soms nog steeds niet echt zwanger en ik heb toch al een aardig buikje en een kind dat af en toe behoorlijk bewegelijk is, maar wil nog niet echt toegeven aan de rust die ik moet nemen haha.

Lekker met je mannetje dromen over jullie toekomstig kindje, dan gaat de tijd hopelijk iets sneller voor jullie.

Gefeliciteerd met de zwangerschap trouwens! :D

3. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd voor ik me zwanger voelde. Rond 8 weken ben ik wel misselijk beginnen worden en dan begin je toch wel te beseffen dat er iets aan de hand is... :D
    Ik hoop dat je hier echter van gespaard blijft en dat het bij de eerste echo wel duidelijk zal worden!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Had met de eerste echo ook het idee van 'wtf?' En dat was ook met 12 weken ofzo.

Ik had een plastic stokje met twee blauwe streepjes gezien, maar dat was het. Had wat minder trek in sommige dingen, maar verder... eigenlijk nauwelijks iets dat mij vertelde dat ik zwanger was...

Maar joh alles is in orde met jou en je kindje! Het is gewoon echt lekker als je die eerste tijd zo zonder kwalen door komt, alleen op zich weer minder dat je gaat twijfelen enzo...

Maareh geniet ervan, binnenkort je eerste echo... Onwerkelijk he?

En nog gefeliciteerd! :D

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey. volkomen normaal hoor. bij mij duurde het ook een tijdje voor het echt tot me doordringde.... af en toe heb ik het nu nog: dat ik gewoon "vergeet" dat ik zwanger ben! van het weekend ging ik bv een strak jurkje pakken. pas in de kleedkamer kwam het in me op... hoe ga ik me toch in dit ding hijsen, ik ben 6 maanden zwanger :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij het onderdeel: eerste symptomen is er volgens mij een topic voor meiden ZONDER symptomen!
    Misschien kan je daar goed terecht?
    Elmo

Deel Deze Pagina