Wij zijn momenteel aan het kamperen. Staan op een gezellige camping met veel kids en leuke mensen. Behalve 1 van onze buren! Weet niet wat ermee is..maar wij zijn enige waar ze geen 'goedemorgen' tegen zeggen oid. Ik zeg het wel tegen hun,maar krijg geen reactie terug ze kijken me alleen aan en gewoon ook recht in de ogen. Ook als we buiten zitten met de kids dan zitten ze vanuit achter hun krantje/boek te gluren. Vind het erg vervelend nu worden en vraag me af waarom ze geen fatsoen hebben om iets terug te zeggen. Terwijl ze dat wel doen tegen andere mensen op de camping. Zouden jullie het recht op de man af vragen? Of ze gewoon ook lekker gaan negeren?
Ik zou zelf lekker goedemorgen blijven zeggen en voor de rest compleet negeren...Lekker laten gaan. Het is maar voor even en wie weet wat je anders uitlokt O ja fijne vakantie nog!!
Apart ja.. Maar zou het verder negeren hoor! Je hebt er soms gewoon rare mensen bij zitten. Zou me er niet druk om maken iig.
Vragen... heb niet zo'n grote mond hoor maar als het al even speelt zou ik me er wel zo aan ergeren dat ik het wil weten ook.
Ja moet me er ook niet druk om maken...maar vind het gewoon asociaal. Iemand zegt je netjes gedag en je blijft maar dom kijken zonder iets te zeggen..kijk dan ook niet. Mijn vriend die gooit het er al op omdat het komt omdat hij donker is..omdat ze de rest wel groeten...maar goed daar wil ik geen conclusies over trekken Wij gaan vanavond gewoon met onze anderen buren gezellig een wijntje drinken, die tenminste wel normaal kunnen doen.
Lovely, het ZOU kunnen toch. Je hebt er van die trieste mensen bij zitten helaas! Als jij voor de rest die mensen niet kent.. Tis jammer maar waar..
gewoon je eigen dingetje doen meid! ik vind het ook heel erg asociaal, maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo Laat je heerlijke vakantie niet verpesten door zulke lui! je hebt ze echt overal wij komen altijd met de amerikaanse oldtimer, manlief is kaal en heeft een tatoo en is 2 meter lang en knap breed en dan aan het eind komt er nog een herder uit die asobak gesprongen en ja dan is de mening al klaar dat kan niet anders dan tuig zijn maar ik heb dr lak aan hoor, ik ga voor mijn eigen plezier naar de camping en trek me niets aan van wat anderen doen of denken dus lekker laten zitten die buren
Ik zou zelf heel overdreven terug gaan zitten staren. En als dat niet helpt zou ik vanuit waar ik zit zeggen "WAT KIJK JE NOU?" meestal is het dan wel klaar hoor. Ik weet niet wat voor soort mensen het zijn oud of jong. Maar ik zou ze echt terug irriteren haha.
Ze zijn ouder dan ons en zien er gewoon heel degelijk uit...dus je zou denken dat ze zich ook zo zouden gedragen ... Ach moet het inderdaad maar laten!
Bij jou zijn het nog je 'tijdelijke' buren... ik heb permanent zulke buren tegenover me wonen. Niks terugzeggen als wij gedag zeggen, maar wel de hele dag naar ons koekeloeren vanuit hun tuin. En mijn vent is toevallig ook donker
Ohh en hun tent staat trouwens lekker dicht op ons...dus ze kunnen werkelijk alles zien...we lopen aldoor al te smoezen om onze tent te verplaatsen als ze weg zijn en dan onze auto aan de andere kant te zetten zodat ze niks meer kunnen zien..
Ik zou juist naar ze toe stappen en een praatje maken, over het weer of uitnodigen voor een kopje koffie oid. en als je dan nog niets terugkrijgt, dan zou ik ze gewoon lekker laten, misschien zijn ze wel vreselijk verlegen
Oja dat is helemaal een goeie. Gewoon net doen of je neus bloed, en ze lekker uitnodigen voor een kopje koffie. En eigelijk moet je jou man dat laten doen, dan weet je meteen of het aan hem ligt of niet. Het zal toch te gek zijn dat die mensen niks tegen jullie zeggen omdat jou man donker is? Dat zal echt belachelijk zijn.
lovely: ik las je bericht en het eerste wat ik ook dacht is van hey lovely of loveley man is toch donker? naaaah het zal toch te gek voor woorden zijn als het daarom is???:x kan me bijna niet voorstellen maar goed je weet het nooit he? ik weet niet wat ik zou doen... erg lastig. laat iig je vakantie er niet door verknallen. geniet lekker!!!!!