ik heb inneens last van uitslag en okergele ontlasting!.. zal ik wachten met ha bellen ,moet a.s maandag weer naar verloskundige iemand nog meer last van gehad? Liefs donna
ik heb ook overal uitslag. vreselijk frusty he! en is je ontlasting dunner dan normaal dan wordt hij vaker ook geler? ik denk als je je niet prettig voelt dat je dan maar ff moet bellen naar de ha.het is vrijdagmiddag anders maak je je misschien heel het weekend druk terwijl het waarschijnlijk niet nodig is.
Okergele ontlasting lijkt me toch niet helemaal de bedoeling...hoe ziet je urine eruit? Ik zou fftjes de VK bellen, gewoon voor de zekerheid. Succes!
uitslag komt vaak voor bij zwangerschap, dat kan wel tot maandag wachten. Maar die gele ontlasting klinkt meer vreemd, misschien toch even bellen?
ik slikte rennies 4 a 5 per dag...soms meer...en dronk daarbij 2 liter melk per dag....dat schijnt niet te mogen(te veel calcium krijg je dan binnen...vandaar die gele ontlasting.....
echt? ik eet 8 tot 10 rennies per dag al vanaf begin van zwangerschap en volgens de verloskundige kan dat geen kwaad... ja ik drink geen melk, dat lust ik niet
Het zit 'm in die 2 liter melk hoor.. Je mag 16 rennies per dag... (kijk maar op de bijsluiter). Geen zorgen maken.
Zal het zeker even aankaarten bij je vk, want okergele ontlasting kan wijzen op problemen met de galblaas, alvleesklier of lever! "Ontkleurde, gele of zelfs stopverfkleurige ontlasting wijst op onvoldoende galproductie. Gal fungeert als vetemulgator. Andere symptomen van galinsufficiëntie zijn, obstipatie, intolerantie voor vet, gasvorming en winderigheid, misselijkheid en geelzucht. Maar ook vermoeidheid, algemene malaise en verhoogd cholesterol kunnen hiermee in verband staan."