Hoi dames, Heb een vraagje heb vandaag een echo gehad Ben 7 weken en 5 dagen En er was op mijn echo een bloedvlek in de baarmoeder te zien. Komt dat bloed er nog uit? Verdwijnt dat ? De echoscopiste heeft me wel gerustgesteld dat het geen kwaad kon maar ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft..
Kan idd er uit komen of verdwijnen. Ik had deze zwangerschap naast een 2e (lege ) vruchtzak ook een bloedvlek. Ben nu 15 weken en volgensmij is het nu weg. Ik heb verder geen bloeding gehad. Ze waarschuwden er wel voor dat ik veel bloedverlies kon krijgen en dan direct mocht bellen om te kijken of het met het kindje nog goed was
Ik had na een bloeding ook zo'n vlek. Hier was het dichter bij het vruchtje en dan is het gevaarlijk omdat er een kans is dat het vruchtje meegesleurd wordt door het bloed. In ieder geval was de vlek een week later een stuk kleiner en geen bloedverlies meer gehad. Je kan inderdaad een beetje gaan bloeden, maar dan moet je je dus niet gelijk zorgem maken. Het zal dan ook bruin (oud) bloed zijn. En anders neemt je lichaam het weer op en dan merk je er niks van.