buikgipsen hoe precies

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallio ik heb mijn pakketje binnen om mijn buik te laten gipsen,,,er zit een beschrijving bij maar :( beetje een moeilijke uitleg,,, er staat laat 3-4 lagen gips elkaar overlappen..trapsgewijs aansluitend over elkaar heen :( dus niet de gehele huid beplakken met maar 1 laagje!

uhmmm dus...
    3-4 lagen op elkaar bijv stukje buik en dan daaronder weer 3-4 lagen?

vinden jullie mijn buik al mooi om te gipsen of zal ik nog eenpaar weken wachten?
    (zie album)

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi danielle,

ik heb dit met beide zwangerschappen gedaan erg leuk, je doet het als volgt. je kan het niet zelf doen ;) ;

vooraf alles klaarzetten, dus gipslappen geknipt van 3 verschillende maten, borsten buik en heupen als je die mee wilt nemen,
    teiltje met lauw water niet te warm want dan droogt het te snel
    vaseline pot
    en voor je zelf oude kleding en evt handdoeken die je onder en naast je legt.
    -dus jij gaat in lig/zitstand zitten,
    -heeeeeeel goed en dik insmeren van vaseline is erg belangrijk voor je zelf om vastzittende haartjes te voorkomen ;)
    -degene die je buik wil doen, doet letterlijk eerst 1 lap op je decollete, daarna nog 1 overlappend op de 1e en dan direct de 1e even omslaan zodat je een net randje krijgt aan de bovenkant,
    dan een 3e lap eroverheen, vervolgens sluit je konstant 1 lap over de laatste lap zeg maar.
    -dan heb je zo 1 rij van ong 3 lapjes en doe je daar weer een 2e en 3e lap overheen op dezelfde manier(3 lagen is zat hoor).
    -het word nml snel hard vandaar dat je het zo doet
    -dan ga je verder op dezelfde manier tot je aan het eindstukje bent, hetzij tot boven je schede hetzij tot en met je heupen(ikzelf heb het tot op de schede gehouden, ook ivm insmeren van de vaseline laag en vervolgens gips eraf halen)
    hoop voor je dat dit duidelijk is en anders mag je me pb-en hoor :)

gr saskia

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb gewoon gipsrollen bij de pipoos gekocht.

mn man heeft me eerst ingepakt met huishoudfolie om te voorkomen dat het gips aan mn huid ging zitten.
    daarna heeft ie de gipsrollen op mn buik geplakt.
    eerst 1laag over mn hele buik en zo vervorlgens tot er geloof ik 4lagen op zaten.
    even goed laten uitharden en dan heel voorzichtig eraf halen.

liefs doris

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mijn man heeft dat toen ook bij mij gedaan toen was ik 36 weken zwanger.
    Buik en borsten, ander googel even daar staan vast wel plaatjes bij.
    Succes.

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    er was hier al een topic over ;) ( maar ik vind t niet erg hoor hihi)

wij , ofja mijn vriend ;) heeft eerst 1 laag gedaan en die stukken gipsverband een beetje laten overlappen , anders hecht het niet .
    en dan de rest gelijk verdeeld over mijn buik en armen . dus 3 lagen op de eerste laag .
    ik had een topje met spagettibandjes aan , zodat ik mijn buik niet zou epileren als t gips erag ging ;) , heb van die donshaartjes op mijn buik hihi .
    en alleen mijn arm en huid welke boven t topje uitkwamen ingesmeerd met vaseline .

succes ermee

Deel Deze Pagina