Zoontje is gek op kranen. Vroeger zag ik er nooit, nu zie ik er tientallen bij een autoritje want hij wijst ze me allemaal aan Nu ben ik opzoek naar een leuke hijskraan maar wat is leuk? Bruder heeft mooie hijskranen maar ik zie ook mooie houten hijskranen die je kan combineren met het houten treintje. Of nog andere leuke kranen? Ik hoop op leuke tips
Mijn zoontje heeft de grote hijskraan van Bruder. Er wordt hier elke dag meegespeelt. Het is echt een hele mooie stevige kraanwagen en kan wel tegen een stootje.
Xmoniquex welke heb je en is het gemakkelijk te combineren met ander speelgoed? Koon idem van playmobile vind ik wel maar eentje, kan dat?
Toevallig hebben wij die van playmobil gekocht. Hij krijgt hem over 3 weken voor zijn verjaardag en wordt dan 3. Mijn neefje heeft hem oom staan en mijn zoontje vindt hem geweldig. Hij is ook helemaal verzot op kranen
We hebben het scania model. Hier zitten de playmobil poppetjes achter het stuur. Hij is een stuk groter dan de rest van zijn speelgoed, maar hij vind het leuk om andere autootjes en dingen op te takelen.
Playmobile heeft er idd maar 1. Er zit een haak aan. Daar kan je vanalles aan hangen. Dat doet mijn zoontje nog niet, hij vindt de afstandsbediening nog het meest interessant
Wij hebben van bruder ook de Scania hijskraan. Mijn zoontjes zijn er helemaal gek van. Bij ons is het goed te combineren met de rest van het speelgoed, maar goed, daarvan is nog wel meer van bruder (tractoren e.d.). Het fijne van bruder (helemaal op die leeftijd) is dat het heel degelijk spul is.
Waar hebben jullie die bruder kraan gekocht? Op bruder speelgoed zie ik hem voor 56 euro Op andere websites voor rond de 70 Wel duur he! Ook die van playmobile is zo duur. Heb wel nog even de tijd. Ben aan het denken voor sinterklaas
Ik zie bij bruder een grijper staan als onderdeel. Kan je dit aan de kraan bevestigen? Met touwtjes lijkt me nog moeilijk voor een 3jarige En is die grote bruderkraan ook voor binnen of is het te groot om binnen mee te spelen? Sorry voor de vele vragen maar het is geen goedkoop ding dus wil bet niet zonder nadenken kopen
Vind het wel super speelgoed. Ziet er heel erg leuk uit. Ben aan het denken om met sinterklaas wat bruder speelgoed te geven. Als dat goed bevalt met de verjaardag nog en dan als de volgende lente begint een grote zandbak te kopen