Kun je met de schoentjes van shoesme ook buiten lopen? Het gaat dan om die eerste lijn, baby-proof? Ik zoek loopschoentjes in maat 17/18 en kom eigenlijk op dit uit aangezien bijna alles bij maat 19 begint. Iemand een andere tip nog?
Lastige maat hebben we zelf ook gemerkt. Onze jongste is niet extreem vroeg gaan lopen, maar valt gewoon erg klein ook. In de schoenwinkel hadden ze toen precies 1 paar maat 18 met een hardere flexzool voor buiten. Nu is ze een paar maanden verder en zit ineens in maat 20, waardoor we gelukkig veel meer keuze hebben. Ik heb nog gekeken welk merk schoenen het was, maar er staat geen merk op. Ik zou wel proberen om schoenen met een hardere zool te vinden voor buiten. Dat is toch prettiger als het koud of nat is of als er scherpe dingen op de grond liggen.
Ja, denk dat je gelijk hebt, vooral in de winter is het natuurlijk koud en vaak nat. Ik zal we naar een goede schoenenwinkel gaan, wie weet vind ik net zoiets als jij, bedankt!
hier hadden beide kinderen als 1ste paar schoenen maatje 18. Voor beide geslaagd bij van Haren Elephanten. Ik vind die shoesme babyproof niet geschikt voor buiten.