vlekje in gezicht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jipperke, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Vraagje;
    Ik heb al een paar jaar een pigmentvlekje in m'n gezicht. Het is een beetje ongelijk van structuur. En omdat m'n vader al een paar keer vlekjes heeft moeten laten weghalen (huidkanker, maar hij heeft wel járen buiten gewerkt)...stond ik op het punt om ook met mijn vlekje naar de huisarts te gaan.

Echter, nu ben ik dus zwanger! KEI FIJN...maar kan het kwaad om hier 9 maanden mee te wachten denken jullie?
    Zou het kwaad kunnen voor de baby?

Groetjes

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Gewoon naar de huisarts. Als t een vlekje is wat zo weggehaald kan worden is t geen probleem natuurlijk

De huisarts weet daar wel raad mee en kan je ook vertellen of je het 9 maanden kunt laten zitten. Als je het al lang hebt lijktt me geen kwaad kunnen maar je weet maar nooit hè

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, ik ben geen arts maar volgens mij kan het gewoon met plaatselijke verdoving weggehaald worden.
    alleen moet de arts dan wel rekening houden met de verdoving die hij geeft, tenminste dat lijkt mij!

laat ik het ook zo zeggen, als je het laat zitten en je hoort over 9 maanden dat het niet goed zou zijn dan ben je wel weer 9 hele maanden verder. en als het voor de kleine geen kwaad kan zou ik het nu weg laten halen!

liefs

4. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi!

Ik heb het zelfde met een moedervlek, deze is tijdens zwangerschap groter geworden en ik vond het een beetje eng. Aan de VK gevraagd en zij geeft aan dat deze met een plaatselijke verdoving gewoon weg gehaald kan worden.

Ik zou dus zeker geen 9 maanden wachten!

Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina