Vlekje ontdekt op longfoto van mijn moeder

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama81, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat een goed nieuws! Super fijn voor jullie, zal wel een enórme opluchting zijn!!

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.792
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Poeh,wat een opluchting!
    Maar je moeder blijft zeker wel onder controle?

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wat een goed nieuws. Super!!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    :$ jeetje wat fijn zeg!!

Feest!!!

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ja echt joh, een enorme opluchting! Ze blijft inderdaad wel onder controle wat betreft haar longen, ze gaan nog een paar andere testen doen om het hele long-onderzoek af te sluiten, maar vooralsnog blijft het daarbij! In ieder geval is er inderdaad weer eens een keer positief nieuws, want 2010 is niet ons jaar...eerst overleed de oma van mijn man, een paar dagen na de begrafenis is mijn schoonvader met spoed in het ziekenhuis gelegen en daar gaven de artsen hem een paar uur tot max een paar maanden, gelukkig is hij enorm hersteld en voelt zich beter dan ooit. toen dit verhaal van mijn moeder en mijn vader krijgt volgende week een dikke darmonderzoek., dus het zit lekker mee in de familie. MAAR we mogen niet vergeten dat bij zowel mijn schoonvader als mijn moeder het uiteindelijk is meegevallen, maar de tijd dat je in spanning zit...heel naar. Nu mijn vader weer afwachten.
    Maar we blijven positief en gelukkig zit de eerste helft van dit jaar erop haha, volgend jaar een gezond gelukkig jaar, daar gaan we voor...

Deel Deze Pagina