Ja echt joh, een enorme opluchting! Ze blijft inderdaad wel onder controle wat betreft haar longen, ze gaan nog een paar andere testen doen om het hele long-onderzoek af te sluiten, maar vooralsnog blijft het daarbij! In ieder geval is er inderdaad weer eens een keer positief nieuws, want 2010 is niet ons jaar...eerst overleed de oma van mijn man, een paar dagen na de begrafenis is mijn schoonvader met spoed in het ziekenhuis gelegen en daar gaven de artsen hem een paar uur tot max een paar maanden, gelukkig is hij enorm hersteld en voelt zich beter dan ooit. toen dit verhaal van mijn moeder en mijn vader krijgt volgende week een dikke darmonderzoek., dus het zit lekker mee in de familie. MAAR we mogen niet vergeten dat bij zowel mijn schoonvader als mijn moeder het uiteindelijk is meegevallen, maar de tijd dat je in spanning zit...heel naar. Nu mijn vader weer afwachten. Maar we blijven positief en gelukkig zit de eerste helft van dit jaar erop haha, volgend jaar een gezond gelukkig jaar, daar gaan we voor...