Waarom stoort mijn babyfoon altijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb 3 verschillende babyfoons en alle 3 storen ze als een gek. Om de 3sec hoor je geruis er doorheen. heel irritant als je daar 3uur lang naar moet luisteren wanneer je kleine op bed ligt!

Hem m naast me gezet, in de keuken, naast de tv. overal storing.

Weet iemand waarom dit is en vooral HOE ik dit kan oplossen? Optie uitzetten is er niet, wil graag horen wat mn kind boven doet als ie wakker wordt.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    staat hij boven niet net in de wind ofzo? Of helpt het misschien als je hem boven op een andere plek zet?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb alles al geprobeert snap er echt niks van. had t in mn vorige huis ookal

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Woon je in een flat?
    Wij hebben het ook nl, heb het nagevraagt en komt waarschijnlijk door alle zendingen zeg maar. (kom even niet op het woord... hihi)
    Dus door al t draadloos internet en dat soort dingen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    staat er boven een computer met internet ofzo die aanstaat, vlakbij de babykamer? Dat zoiets voor storing kan zorgen? Dus iets van buitenaf? Net zoals je mobieltje op radio kan storen?

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Heb je een "gewone" babyfoon of een DECT?

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

We hadden het toen de babyfoon te dicht bij de jongste stond, maar dat heb je vast al geprobeerd.

We wonen overigens in een appartementencomplex (best groot) en dat is hier het probleem niet.

Misschien een te lange afstand icm nieuwbouw (dus dikke muren etc)?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    staat een laptop in de buurt van de babyfoon beneden. maar aan andere kant van de kamer stoort ie net zo hard. op beide kanalen van de babyfoon. bij ene kanaal hoor je gruis om de 3sec en andere hoor je 1 van de buren met hun kids praten in de babykamer. Vorig huis was inderdaad een flat maar nu een gewone 1gezinswoning met maar aan 1kant een buurman.

Wat vor babyfoon? phoe weenie hoor :p hijs van philips

9. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb dat ook altijd, vreselijk! soms gaat het ook heel luid die ruis. Enorm irritant, ik woon ook in een app.tje.

Heb ook de babyfoon door heel het huis gezet maar maakt niet echt verschil.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb ff snel gegoogled en kheb deze babyfoon:

11. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    de mijn is ook van philips en zo wit/blauw, die linkse ronde heb ik hetzelfde (op de babykamer) die ontvanger is iets anders. misschien heb ik een oudere versie ofzo.

Hiervoor had ik ook een philips (geel/wit) die is kapot gegaan maar die heeft nooit die ruis gehad. En ik ben niet verhuisd of zo.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dacht juist dat deze zo stoorde omdat t maybe een oud model is ofzo. maar het blijft raar. als ik snachts ga slapen hoor ik dat geruis nog in mn hoofd door gaan :s

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    ik denk dat je te weinig kanalen hebt en dus samen om hetzelfde kanaal zit waardoor het ruist. We hadden eerst een andere maar daar hetzelfde probleem (drie kanaal keuzes) nu een andere van Philips en die heeft het niet. De avent euhhhh de simpele versie geloof ik.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Dit is volgens mij geen DECT? Waarschijnlijk zit je op hetzelfde kanaal als een andere babyfoon ergens. Met een DECT heb je hier geen last van. Ik heb een simpele DECT van philips (avent)
    en hij stoort helemaal niet.

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Heb je draadloos internet? Of hebben de buren dat?
    Grote kans dat het daar aan ligt heb ik vernomen...
    Alhoewel wij er zelf geen last van hebben

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja meerdere mensen in de straat hebben draadloos internet. Blijf het maar raar vinden dat ik met 3 verschillende babyfoons dat geruis heb. Het zit nu nog na te suizen in mn oren ;)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Je kunt wel testen of het daar aan ligt als je zelf ook draadloos heb, als je de stekker van de router er ff uit haalt, en het minder wordt?
    Dan is het alleen wel balen als hij het ook van die vd buren ofzo heeft maar dan weet je iig wel of het echt daar aan ligt

Deel Deze Pagina