Efteling met koniginnedag

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Is er iemand weleens met koniginnedag in de efteling geweedt?Is het dan heel druk? Op de site hebben ze wel een kalender maar bijna alles staat op gezellig druk. Natuurlijk is iedereen vrij maar er zijn ook een boel andere activiteiten elders te doen

2. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

2 jaar geleden gedaan toen was het redelijk te doen hoor en vorig jaar dierentuin gedaan dat viel wel mee.

Ook een keer efteling gedaan toen nederland moeat voetbalen zo toen was het echt rustig.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik lees even mee, zou leuk zijn als alleen wij zouden gaan en de rest van Nederland op de markt loopt;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Kijk even op de website van de efteling. Daar staat middels een kalendertje aangegeven welke drukte ze op welke dag verwachten. Klopt meestal vrij aardig.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Dat heb ik geken maar echt overal staat gezellig druk

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja idd! Ik heb net ook gekeken maar er klopt echt niets van nu! Heel apart. Vergeet maar wat ik zei :(

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Meestal met dit soort dagen is het een gezellige bedrijvigheid ..

Wij gaan altijd met tweede paasdag en dan is het ook altijd relaxt, tis dan niet te druk maar ook weer niet te rustig, gewoon gezellig dus..

Wij gaan 26 maart weer met de Tros leden dag, op dit soort dagen is het altijd extreem druk..

8. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik heb van horen zeggen dat het op moederdag erg rustig is.(ik weet het zelf niet uit ervaring maar misschien anderen hier wel)
    Valt dit jaar op 6 Mei.
    Misschien is dat een idee?

9. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    wij gaan ook naar de tros leden dag, maar denk dat de grootste atractie de rij is

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Dan ben je echt een weekje te vroeg, valt op 13 mei ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wij gingen vroeger altijd op Moederdag en dan was het idd heel erg rustig.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    op moederdag rustig? tis dat ik zware BI heb anders was ik die dag gegaan! Maar ben bang dat me dat niet gaat lukken zoveel lopen :(

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    o moederdag vind ik dan idd wel een optie

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gewoon in een rolstoel gaan!
    Deed ik ook op het laatst van mijn zwangerschap. Ja het is minder... maar je kan toch moeilijk je halve zwangerschap thuis zitten...
    En een voordeel, als emma moe werd kon ze bij me op schoot.

15. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Wij zijn vorig jaar met koninginne dag geweest het was zeer goed te doen overal maar 5-10 min wachten. Veel beter dan in de zomervakantie!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    In de rolstoel!:) hier ook gedaan. Anders kwam ik nergens meer.
    Manlief heeft zich een breuk geduwd, maar we hebben een heerlijke dag gehad!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd in een rolstoel. wel vooraf reserveren bij de efteling per telefoon, op de dag zelf vang je meestal bot omdat ze allemaal al zijn gereserveerd

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Ik zou een eigen rolstoel mee nemen. Ik kon echt niet op de hobbelpaarden van de efteling zitten met mn bi.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    rolstoel, ja had ik ook aan zitten denken. zat bij 9maanenbeurs ook in rolstoel en deed manlief er geen plezier mee :p maar is wel een oplossing want wil liever nu in zwangerschap dan als de baby er net is, dan heb ik helemaal geen puf meer.

en idd, de kleine kan dan op je schoot zitten. ff kijke of manlief zin heeft om weer aant werk te gaan als 'gehandicapte begeleider':D

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roozjuh wij gingen naar artis in de rolstoel en het voordeel daarvan was dat manlief niet hoefde te betalen als "rolstoelbegeleider" hehe scheelt ook nog geld!
    Reno vond het ook zwaar hoor, maar ik zat al zooo lang thuis, had dr echt geen zin meer in...

Deel Deze Pagina