Is er iemand weleens met koniginnedag in de efteling geweedt?Is het dan heel druk? Op de site hebben ze wel een kalender maar bijna alles staat op gezellig druk. Natuurlijk is iedereen vrij maar er zijn ook een boel andere activiteiten elders te doen
2 jaar geleden gedaan toen was het redelijk te doen hoor en vorig jaar dierentuin gedaan dat viel wel mee. Ook een keer efteling gedaan toen nederland moeat voetbalen zo toen was het echt rustig.
Ik lees even mee, zou leuk zijn als alleen wij zouden gaan en de rest van Nederland op de markt loopt
Kijk even op de website van de efteling. Daar staat middels een kalendertje aangegeven welke drukte ze op welke dag verwachten. Klopt meestal vrij aardig.
Meestal met dit soort dagen is het een gezellige bedrijvigheid .. Wij gaan altijd met tweede paasdag en dan is het ook altijd relaxt, tis dan niet te druk maar ook weer niet te rustig, gewoon gezellig dus.. Wij gaan 26 maart weer met de Tros leden dag, op dit soort dagen is het altijd extreem druk..
Ik heb van horen zeggen dat het op moederdag erg rustig is.(ik weet het zelf niet uit ervaring maar misschien anderen hier wel) Valt dit jaar op 6 Mei. Misschien is dat een idee?
op moederdag rustig? tis dat ik zware BI heb anders was ik die dag gegaan! Maar ben bang dat me dat niet gaat lukken zoveel lopen
gewoon in een rolstoel gaan! Deed ik ook op het laatst van mijn zwangerschap. Ja het is minder... maar je kan toch moeilijk je halve zwangerschap thuis zitten... En een voordeel, als emma moe werd kon ze bij me op schoot.
Wij zijn vorig jaar met koninginne dag geweest het was zeer goed te doen overal maar 5-10 min wachten. Veel beter dan in de zomervakantie!
In de rolstoel! hier ook gedaan. Anders kwam ik nergens meer. Manlief heeft zich een breuk geduwd, maar we hebben een heerlijke dag gehad!
idd in een rolstoel. wel vooraf reserveren bij de efteling per telefoon, op de dag zelf vang je meestal bot omdat ze allemaal al zijn gereserveerd
Ik zou een eigen rolstoel mee nemen. Ik kon echt niet op de hobbelpaarden van de efteling zitten met mn bi.
rolstoel, ja had ik ook aan zitten denken. zat bij 9maanenbeurs ook in rolstoel en deed manlief er geen plezier mee maar is wel een oplossing want wil liever nu in zwangerschap dan als de baby er net is, dan heb ik helemaal geen puf meer. en idd, de kleine kan dan op je schoot zitten. ff kijke of manlief zin heeft om weer aant werk te gaan als 'gehandicapte begeleider'
roozjuh wij gingen naar artis in de rolstoel en het voordeel daarvan was dat manlief niet hoefde te betalen als "rolstoelbegeleider" hehe scheelt ook nog geld! Reno vond het ook zwaar hoor, maar ik zat al zooo lang thuis, had dr echt geen zin meer in...