Mijn baby Morris is vandaag 11 dagen en hij heeft al een hele nacht doorgeslapen! Van 11.00 tot 6.00uur! Maar afgelopen nacht kwam hij om de 4 uur ,hij had de hele dag al last van de zogenaamde regeldag. Ik had het dus al ingecaculeerd. Zijn zus Shanna sliep met 14 dagen door dus ik ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan! Groetjes een uitgeruste{hihihihi}moeder!
Jeetjeminaa, dat is snel! Geniet er maar van hoor! Hier duurde het ietsjes langer, maar heb wel een lekkere 'uitslaapbaby'....
oh lekker zo gauw al! rust maar lekker uit zo na je bevalling hoor... hier ook een lekkere uitslaper...hij wordt net wakker en tis 0830
Zo wat een luxe! Sem heeft vannacht voor de tweede keer doorgeslapen! heerlijk hoor! tot 06:00 dan tot 09:00 en nu ligt ie weer te pitten.
Ons meisje sliep met 3,5 week door van 11 uur tot 's morgens 7 uur. Nu doet ze dat nog steeds en vaak tot half 9 's morgens en dan moet ik haar gewoon wakker maken omdat anders de voedingen te kort op elkaar volgen. Daarna meteen weer naar bed en dan slaapt ze tot 12 uur! HEERLIJK! Ik had dit nooit verwacht dus ik geniet van mijn uurtjes slaap! Wat zal het raar zijn als ooit de volgende dat niet zo snel doet, we zijn nu vind ik erg verwend!
heerlijk, geniet ervan. alyssa begint nu een beetje door te slapen. zondagochtend kwam ze om 5.30, maandag om 3.30, dinsdag om 4.00, woensdag om 4.30, donderdag om 5.30 en vanmorgen ook weer om 5.30. na de fles kan ik haar ook weer lekker in dr bedje leggen en dan slaapt ze als ze om 5.30 is geweest tot een uurtje of 9. ik begin mn nachten gelukkig ook weer terug te krijgen! liefs doris
Vannacht was Morris aan het slapen van 11.00 tot 5.30,dus weer een uurtje langer! Wat scheelt dat veel zeg als je zo lekker kunt slapen! Nou fijn weekend allemaal! Groetjes Linda 8)
Wij hadden wat dat betreft ook geen klagen, met 8 dagen sliep Tedje de nacht al door. En nu is het nog steeds een goede slaper
Fijn hoor, van die doorslapers! Onze Anna was er eigenlijk ook heel snel mee, met 5 weken begon ze door te slapen. Dus ik ben ook best verwend! Je hoort het vaak heel anders...
Lekker is dat he.. Elayha sliep al gelijk door toen ze een paar dagen oud was..heerlijk een keer heeft ze zelf geslapen tot half 8..heerlijk geniet ervan
mij was door de kraamverzorgster vertelt dat we de eerste 6 weken haar 's nachts wakker moesten maken i.v.m. de daling van haar bloedsuiker gehalte maar na 6 weken sliep ze door.
wat heerlijk al die doorslaap baby's. Mijn zoontje slaapt nog steeds niet door elke nacht om 3 uur wordt hij wakker en daarna om 5 uur weer.....gaat nu wel opbreken hoor
Jaylynn is nog nooit wakker geweest s'nachts.Zelfs toen ze nog rond de klok van 23:00 uur dronk bleef ze nog slapen. zij slaapt van 19:00 uur tot 07:00 uur doordeweeks en in het weekend tot een uur of 08:30 groetjes sarita
ik was ook gezegend met een jong doorslapertje, al binnen 2 weken sliep ze van 23.00u tot 7.00u. Alleen vanaf dat ze 3/4 maanden was, wordt ze regelmatig 's nachts wakker. vannacht zelfs 4 keer......
hier ook snelle doorslapers de 1e na 14 dagen en de 2e na 10 dagen en zijn verder ook hele goede slapers