Hallo dames. rond september / oktober willen mijn vriend en ik 2 weken vrij pakken en met Joah iets leuks gaan doen. Joah is dan rond de 7 à 8 maanden. We willen waarschijnlijk naar centerparcs. Daarnaast of in plaats van center parcs zijn we nog naar andere leuke dingen aan het kijken. Heeft iemand tips m.b.t. leuke vakantieadresjes met een baby en/of leuke dagjes uit met een baby?
Hihi Helaas nog geen reactie Hoe oud is jullie kleine? Ik heb kaartjes voor een dierentuin maar ik weet niet of hij dat dan al snapt om naar de beestjes te kijken. Aan de andere kant, onze honden vind hij af en toe reuze interessant.
Hij is nu zo'n 6,5 maand Ik ben een tijdje geleden naar de dierentuin geweest met de reiswieg haha moet zeggen toen sliep hij nog veel overdag hij heeft er dus niks van mee gekregen... (we waren uitgenodigd om mee te gaan) Moet zeggen hij vind ook hier de hond en kat en de vissen in t aquarium helemaal leuk! En ik denk dat hij dierentuin ook niet erg zal vinden vooral t water gedeelte ach zolang t maar beweegt zullen ze het wel leuk vinden!!
wij zijn vorig jaar toen onze kleine zo'n 7 maanden was naar cp geweest. Zwemmen vond ie erg leuk en we zijn een dagje dierentuin geweest (zaten in de huttenheugte bij emmen dus konden naar noorder dierenpark emmen toe ) dierentuin, hij snapte er niet heel veel van maar zat wel om zich heen te kijken naar de dieren..
Ik zou zeggen, ga dingen die jullie leuk vinden! Onze kleine vind het altijd leuk om gewoon met papa en mama samen iets te doen, dan zie ik hem echt heel erg genieten... We zijn laatst wel naar avifauna geweest en daar kon je ook vogeltjes zelf voeren en dat vond hij wel echt heel indrukwekkend, wilde op een gegeven moment ook het vogeltje pakken... maar de rest van de dieren heeft hij denk ik niet echt veel van mee gekregen... Wij zijn met 4 maanden ook naar cp geweest, en veel gezwommen, hij vond het heerlijk!!! En verder gewoon naar een stad geweest en in de draaimolen gezeten