Ik ben nu aan het lezen in de Nederlandse vertaling van The Bourne Identity. Behalve dat het volgens mij vertaald is met Google translate, is het niet helemaal mijn genre. Het liefst lees ik boeken in het engels. Ik hou niet van misdaadromannetjes of oorlogverhalen. Ook boeken zoals van Dan Brown vind ik niet zo. Heeft iemand tips voor een leuk boek? Ik ben er de laatste tijd een beetje 'uit' want met kleine kids is een boek lezen niet echt haalbaar.
de serie woman of the otherworld van Kelley Armstrong Is nu ook een serie van gemaakt. gaat over weerwolven en in boek 2 heksen boek 1 is Bitten Elena Michaels is the worlds only female werewolf. And shes tired of it. Tired of a life spent hiding and protecting, a life where her most important job is hunting down rogue werewolves. Tired of a world that not only accepts the worst in herher temper, her violencebut requires it. Worst of all, she realizes shes growing content with that life, with being that person. So she left the Pack and returned to Toronto where shes trying to live as a human. When the Pack leader calls asking for her help fighting a sudden uprising, she only agrees because she owes him. Once this is over, shell be squared with the Pack and free to live life as a human. Which is what she wants. Really
Luchtige chicklits van Sophie Kinsella (leest heerlijk weg), medische thrillers van Robin Cook, de Southern Vampire serie van Charlaine Harris, alles van Stephen King (the Stand is mijn favoriet, maar ook 11/22/1963, over de moord op Kennedy, is erg goed). Harry Potter al gelezen? Die boeken zijn zo leuk! De divergent serie kun je overslaan . Boeken van the Hunger Games zijn wel weer leuk. Je kunt natuurlijk ook de films kijken Ik lees ook liever in het Engels als het boek van een engelstalige schrijver is. Vooral woordgrappen worden heel slecht vertaald naar het Nederlands.
The Hunger games, de Twilight boeken, Harry Potter (leest heerlijk weg) en natuurlijk de klassiekers van Jane Austen! Verder ben ik zelf geinteresseerd in de Tudor geschiedenis, mocht je dat soort geschiedenis interessant vinden kan ik je nog The other Boleyn girl aanraden.
The beautiful quartet (beautiful creatures etc) van Kami Garcia en Margaret Stohl. Unmarked en Unbreakable van Kami Garcia. Verschillende versies over Mr Darcy kun je op de kindle vinden, zitten ook hele leuke bij. The paper Magician en the Glass Magician. Heb the master magician nu, maar nog niet aan begonnen. Clockwork Princess en de twee die daarop volgen. Alle Mortal Instruments boeken (zijn er 6). Zo, je kunt effe vooruit!
Tnx voor de tips! Kan ik wat mee. Ik vind vertaalde boeken vreselijk ja. Harry Potter heb ik al gelezen en Twilight ook. Anne Rice heb ik ook veel van gelezen (vampire chronicles) dus de genoemde boeken vallen een beetje onder dezelfde noemer dus zit vast en zeker wat leuks bij! Tnx!
Ik zag ook een boekenserie van A Song of Ice and Fire (a game of thrones en zo), is dat leuk? Ik vond bijvoorbeeld the lord of the rings niet doorheen te komen..
De boeken van Nicholas Sparks en Nora Roberts, helemaal geweldig! Ik denk dat ik zelf ook weer een keer een boek pak, dat is lang geleden.
Ja die zijn heel goed. Misschien wel even een paar hoofdstukken doorbijten om er goed in te komen, maar daarna kun je ze niet meer wegleggen!
Geschiedenis en een beetje fantasy door elkaar; de serie van Diana Gabaldon. Outlander is het eerste boek (inmiddels ook een tv-serie van). bol.com | Outlander, Diana Gabaldon | 9780440212560 | Boeken Er zijn 8 boeken (behoorlijk dikke boeken) en nog een soort spin-off serie. Ik heb ze in het nederlands gelezen maar ik denk dat ze in het engels nog veel mooier zijn.
boeken van Ilona Andrews vind ik erg leuk (urban fantasy, ILONA ANDREWS), vooral de magic serie. Boeken van Patricia Briggs (de alpha & omega serie en de mercy thompsom serie) Op vampirebookclub.com vind je trouwens heel veel fantasy boeken met review.
Deze heb ik ook gelezen, aanrader! Rauw, eerlijk en vreselijk mooi. Afgelopen vakantie The girl on the train gelezen. Best lastig inkomen, in het begin grijpt het niet echt. Maar om een of andere reden wil je blijven lezen en is het een verhaal vol onverwachte wendingen.