Vanaf wanneer korte mouwtjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mama Ozgul is te enthousiast geweest met het kopen van zomerkleertjes voor Elena! Ze heeft nu een aantal pakjes maat 50, met korte mouwtjes.. Die ze dus nog niet aan mag, en over een maand waarschijnlijk niet meer aan kan.. Tja.. Weten jullie vanaf wanneer de baby korte mouwtjes mag dragen?
     
  2. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik heb het met een week of 6 aangedaan bij dano.
     
  3. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ben in maart bevallen en het was toen een graad of 25, hier heeft ze (met instemming van vk en kraamzorg) in huis gewoon meteen korte mouwtjes aangehad. Naar buiten niet uiteraard, en als we door de gang moesten met haar, daar is het koeler, deden we een badcape om. En nog gefeliciteerd met je dochter trouwens!
     
  4. boveetje

    boveetje Lid

    31 mrt 2007
    45
    0
    0
    wat je ook kunt doen is een rompertje met lange mouwen er onderaan trekken. kun je de truitjes toch aan.
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi is vorig jaar geboren in die hittegolf (37 graden!) dus zij had in het begin al meteen alleen maar een luier of een 'hemd'-rompertje aan....
     
  6. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    O ik heb het al vrij snel na de geboorte van Finn gedaan, hoor. Het was toen erg warm en vond lange mouwen gewoon zielig. Bovendien liggen ze nog zoveel tegen je aan die eerste tijd. Koud zal het niet snel krijgen. En anders merk je dat wel ......
     
  7. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik trek Lola ook een romper aan met lange mouwen en daar over iets met korte mouwen. Staat erg stoer!

    Groetjes, Mirelle.
     
  8. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik trek haar met warme dagen ook korte mouwen aan hoor.
    Als ze warmte bultjes enzo krijgen vind ik het zielig om lange mouwen aan te doen!

    gr
     
  9. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Als je het nog te vroeg vind voor korte mouwtjes, kan je er mischien ook iets van een vestje overheen doen. Kan die kleine toch die kleertjes nog aan :D
     
  10. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Zo doe ik het ook, ideale rompers zijn dat.
     
  11. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    zo had ik het in de winter ook, body met lange mouwtjes en een tshirtje er over heen!
     
  12. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik hier woon! Laura ligt nu lekker in haar luier in de box. En eigenlijk is een romper zonder mouwtjes wel het warmste wat ze aankrijgt!
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Toen Iman vorig jaar geboren werd was dat tijdens de hittegolf. Iman lag de hele dag alleen in haar rompertje. Ik denk dus als het zo warm is dat korte mouwen best kunnen!
     
  14. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Vraagje aan jullie:

    Waar kun je rompertjes met lange mouwtjes kopen?

    Ik ben al bij de Hema, Zeeman, Wibra en Hans textiel geweest maar geen rompertjes met lange mouwen. grrrrrrrrr
     
  15. Wen

    Wen Actief lid

    Ik heb ze bij de zeeman gekocht....
     
  16. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    in de c&a vind je zo ook, nu zeker nu de winter er aankomt.
    grtz x
     
  17. emmie

    emmie Niet meer actief

    ja of prenatal
     
  18. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Had ze bij Hema gekocht, maar heb ze in elk geval in de catalogus van H&M gezien in kleuren en strepen.
    Mij is trouwens verteld dat de romp en het hoofd het belangrijkst zijn om warm te houden en dat de armen best wat kunnen hebben.
    Ik ben best kouwelijk aangelegd, dus ik neem mezelf als graatmeter. Als ik een hemdje aan doe, krijgt m'n dochter een t-shirt. Als zelfs ik vind dat de mussen van het dak vallen van de hitte, dan krijgt ze iets met een echt kort (kap)mouwtje aan. Ik neem altijd een shirt met lange mouwen of vestje mee zodat ze dat aankan mochten haar armen echt koud aanvoelen.
    Succes!
     

Deel Deze Pagina