Vlekken/ droge plekken onder mijn oksels..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sensa, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hallo Dames,

Al vanaf mijn 17e heb ik last van mijn oksels.
    Het begon met bruine vlekjes maar al snel kreeg ik rode vlekken/bultjes.
    Zomers is het erg rood en bont. Een beetje branderig een gevoel..
    Daarbij komt dat het af en toe verveld, en het er niet mooi uit ziet. Hier voor ben ik meerdere malen bij de huisarts geweest. Waar ik verschillende zalfjes heb gekregen die steeds alleen maar het rode weg halen.( Wel een opluchting, want het kan er pijn doen.) Maar die rare bruine vlekken en het droge heb ik nog steeds! Iemand ook iets soortgelijks? Of een tip?
    Alles is welkom!

Alvast bedankt..

Liefs, Sensa

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Sensa,

ik vermoed dat die rode vlekken en bultjes komt door het scheren? Daar heb ik zelf vaak last van bij mijn bikinilijn.

Bruine vlekken kan misschien wel met je pigment te maken hebben denk ik?
    Ik heb zelf ook een bruine vlek in mijn hals, heel lichtbruin, een tintje donkerder als mijn huidskleur zeg maar..... Heel vreemd. Maar is denk ik iets met pigment. Dat droge weet ik niet.....

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

als het van het scheren komt dan na het scheren een creme erop smeren die snel intrekt even een uurtje wachten met deo en de allerzachtste deo gebruiken die er is.

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Misschien helpt het om direct na het scheren aluin er op te smeren? Dat is zo'n blokje, ik pik het altijd van mn man.

5. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Bedankt voor het reageren.. Na het scheren had ik nooit last. Maar misschien dat ik het toch vaker moet insmeren!?
    Pigment vlekken onder mijn oksels, zou kunnen. Maar dan had mijn huisarts dit wil gezegd had toch? Maar misschien kan ik het eens vragen.

Liefs, Sensa

6. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi,

Bedankt voor het reageren. Ik ga eens kijken wat dit is, en of het helpt.

Liefs, Sensa

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik weet niet of je al die tijd dezelfde deo gebruikt maar ik kreeg die bruine vlekken van een veel te agressieve deo. Nu gebruik ik een milde deo en voor ik naar bed ga smeer ik het in met creme. Gewoon van niveau of zo. Dan kan het een beetje tot rust komen en dat gaat eigenlijk heel goed....

8. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Vroeger had ik altijd Voque, en daar ben ik toen inderdaad mee gestopt. Want daardoor werdt het alleen maar erger. Nu gebruik ik zonder alcohol. En sinds dien is het inderdaad wel minder geworden.
    Ik smeer er nu wel eens vaseline op. Wordt het minder droog.

Liefs, Sensa

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Als het niet gelijk na het scheren komt dat kan maar het kan ook komen als de haartjes weer opnieuw gaan groeien.. dat heb ik altijd bij me bikinilijn...

En ik zou er Purol op smeren vaseline houd het vet als het erop zit maar dat trekt niet in je huid. Ook zal ik als ik jou was ook geen spuitdeo gebruiken maar een roller....en zo min mogenlijk syntetische kleding dragen.

10. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi,

Bedankt voor je reactie.
    Ik maak deze deo nog op en ga dan eens proberen met een roller.
    Ik ben hier eerlijk gezegd geen fan van. Maar ga het zeker proberen.

Liefs, Sensa

11. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik heb het ook in lichte vorm... Met name droog... Ik smeer er wel eens vaseline op, maar ik zie dat je dat zelf ook wel doet. Helaas verder geen tips, sterkte ermee. Vooral nu is het vervelend.

12. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschap had ik ineens hele bruine vlekken onder mijn oksles.
    Niets hielp, maar enkele weken na mijn zwangerschap viel me ineens op dat het minder werd,en nu is het weer helemaal weg.
    Mischien een hormoonkwestie?????

Succes

13. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Dat is inderdaad ook apart! Nu is het bij jou gelukkig minder. Ik ben helaas nog niet zwanger, maar ja. Ik leer er wel mee leven. Maar leuk is anders!

Bedankt voor je reactie.

Lies, Sensa

Deel Deze Pagina