Vlekken, help!

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Jan 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Er is een zwarte handdoek tussen de was gekomen;) en nu zitten er allemaal vlekken op de overhemden van m'n man;)

Wie heeft de tip voor my om die er uit te krijgen, zijn lievelingsoverhemd zit er ook by:)

Haha wat een blunder!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Alles weer terug de wasmachine in (behalve de zwarte handdoek) en dan normaal programma met een vaatwasmachinetablet. Ook wil weken in azijn of in Echfa wit helpen.

Succes!

3. kalli

kalli Niet meer actief

Bij de drogist kun je van Dr. Beckman zakjes poeder speciaal voor dit soort ongelukjes kopen. Het werkt echt!! Ik heb het ook ooit gehad met een rode sok bij m'n witte was... Belangrijk is wel, dat je in de tussentijd niets anders probeert! Of iemand moet natuurlijk met een andere oplossing komen, maar dan werkt de poeder in ieder geval niet meer... Succes!!!

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik heb het met een vaatwastablet gedaan en het is bij 2 overhemden gelukt, de andere 2 zitten nog vlekken op:(

Straks die zakjes maar gaan halen, hebben ze die gewoon bij de etos? Hoop dat het lukt, ze hebben al wel in de droger gezeten..

5. kalli

kalli Niet meer actief

Ja, ik denk wel dat ze die gewoon bij etos hebben. Ik ben alleen bang dat het nu niet meer werkt, omdat je het alweer gewassen hebt, maar het is het proberen waard...
    Succes!

Share This Page