hoi hoi volgende week word mijn zoontje 1 jaar. hij heeft altijd al wel wat moeite gehad met slapen vanaf zijn geboorte. later ging het overdag heel goed, en 's avonds/ 's nachts wel ok. maar sinds vorige week dinsdag is het een drama! hij word wakker, en is dan helemaal overstuur, of hij is klaar en klaar wakker! heb alles al geprobeerd, laten huilen, even heen en weg gaan, flesje geven, even eruit halen en dan weer terug, maar niks is goed! meestal helpt het om 30-45 min even te spelen met hem en dan weer na bed. maar laatste tijd moet ik dat toch wel 2-3 keer doen! pffff ben kapot ben op! mijn zoontje zit sinds kort op kindival van vsm in de hoop dat het aanslaat. hij kan wel doorslapen soms doet hij dat ook wel, 1 keer in de maand of zo, dan slaapt hij 12 uur aan 1 stuk door. en de andere dagen kon ik het altijd af met een knuffel, en een slokje drinken en dan verder slapen ik was dan soms maar 5 min bezig en kon weer na bed. maar opeens is niks meer goed! dacht misschien hebben jullie nog ideen of waar het vandaan kan komen? liefs
Hoi hoi, Het lijkt er op alsof hij bang is. Het zou kunnen dat hij droomt of een keer eng heeft gedroomd. Heeft een arts lindival voorgeschreven? Ben je daar na dinsdag mee begonnen of daarvoor al? Ik zou toch proberen om het bij die knuffel te houden, en niet met hem te gaan spelen. Anders went hij daaraan. Wel zou ik er naar toe gaan en even troosten. Hoe is je man hieronder? Groetjes Adrienne
nee ik ben zelf begonnen met kindival, omdat hij eigenlijk altijd al lastig slaapt. ben vorige week vrijdag mee begonnen (na die dinsdag dat het begon) en maandag op dinsdag sliep hij goed. dinsdag was ik tabletjes vergeten en was weer drama, dus gauw weer verder mee gegaan. mijn man vind het wel vervelend, maar meer voor mij, omdat ik er meer druk mee ben dan hij. en laten huilen als hij echt overstuur is kunnen we niet en willen we niet! vaak lijkt het idd op dat hij droomt, en als ik hem knuffel dan blijft hij daar een beetje in, maar misschien wel knuffelen op zijn kamer en dan grote lamp aan zodat hij even goed wakker word? gisteravond kwam hij om 21.15 en om 22 uur kon ik hem weer in zijn bed leggen en heeft hij geslapen tot 7.30! geweldig dus! ik zal eens kijken hoe de rest van de week verloopt! maar iig bedankt
Hoi hoi, Als het dromen is, dan kun je hem beter even goed wakker maken ja! Succes, hopelijk blijft het goed gaan en was het tijdelijk!! Groetjes Adrienne