Ik maak ook altijd zelf bellenblaas. Scheut dreft (of ander afwasmiddel), beetje water erbij en dan een klein schepje suiker. Werkt prima en vaak nog beter dan de echte bellenblaas. Je hebt alleen iets minder mooie kleurige bellen dan met echte bellenblaas. Maar het is dan ook een stuk minder chemisch.
Even uppen, het is dus echt de bellenblaas van de Action! Ik baal onwijs want kan nu een broek, jurkje en een jasje weggooien door stomme vlekken. Of weet iemand hoe je de vlekken er nog uit kan krijgen? Snap niet dat ze dat spul nog verkopen...
Hier tot nu toe alleen de broek flink uitgewassen met water.. Vrees nog een beetje voor in de was gooien. Zou flink zonde zijn haar nieuwe broek Morgen gaat hij toch echt de was in, nu maar duimen dat deze bellenblaas (Jip en Janneke bellenblaas) minder tot geen vlekken nalaat anders heeft ze kort kunnen genieten van haar nieuwe broek: 2 uurtjes).
hmm nu snap ik de vlekken ook, ik doe het wel altijd zelf navullen, ongeveer 40 procent sop (goedkoop action merk) en dan water, ga ook eens warmwater en wat suiker proberen. want het blaast wel minder als de gene die je koopt. met tenten schijn je ook uit te moeten kijken, de bellen kunnen er voor zorgen dat je tent lek raakt (van horen zeggen hoor door schoonpa)