Dag, wij gaan vrijdag op bruiloft bij een collega van mijn man. Wij hebben sinds de geboorte van onze kleine een leuk contact met hen. Niet vaak, maar wel erg leuk als we elkaar zien. Nu krijgen zij namens het bedrijf een geldcadeau. Maar ik wilde zelf ook nog iets leuks meenemen, maar kan zo snel niet echt wat bedenken. Misschien een mandje met leuke spullen voor een pasgetrouwd stel? En dan spulletjes die ik makkelijk kan kopen bij bv een drogist, hema, action, zeeman... Alle ideeen zijn welkom, ik ga morgen shoppen! Alvast heel erg bedankt!!!
Zelf voor onze bruiloft gekregen in n pakketje; paracetamol (voor als je hoofdpijn hebt ), doosje om je ring in op te bergen (als je gaat stappen ), oordopjes (voor t gehuil van de kids ), condoom (als geintje: heb je nu niet meer nodig ), grappige vormen ijsblokjesmaker, gekrulde rietjes, dvd.. Bij ons was t dus allemaal niet zo serieus maar wel erg grappig!
Een pakketje voor de eerste zaterdagavond als "burgerlijk" getrouwd stel op de bank? Koffie/thee Koekjes voor bij de koffie Toastjes Smeerseltjes voor op de toastjes Wijn/bier/cola Chips/ knabbels/nootjes Waxinelichthouders en een waxinelichtje Evt. Glazen en of schaaltjes er bij. Bij de Action hebben ze mooie doosjes thee met verschillende smaken (roze/zilver en een zwarte variant).
ik vond 2 mooie grote handdoeken erg leuk, hele luxe die je zelf niet zo snel koopt (hotelstijl) de koelkast vullen is ook erg leuk!
flesje wijn twee wijn glazen . Mandje met douche spullen om samen als getrouwd stel te douchen hihi. Massage olie sauna bon .