Ik heb zelf van stof een kroon gemaakt voor de verjaardag van ons zoontje.Volgend jaar kan ik gewoon de 1 door een 2 vervangen. Ik ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden??
Ik heb er kittenband aangedaan zodat ik hem volgend jaar wat groter kan maken. Hij krijgt hem nu zo af en toe eens op om te "oefenen "zou idd jammer zijn als hij hem op DE dag niet op zou willen.Maar ja dan heb ik weer plezier gehad aan het maken
Superleuk meid, zo eentje zoek ik nu ook voor mijn dochter. Alleen jammer dat deze mama totaal geen crea-bea is
er bestaan al div web winkeltjes met deze kronen.Ik vond ze nogal duur 20- excl verzenden. En ben toen zelf aan het knutselen gegaan.Het matreiaal was niet zo duur Eigenlijk was het heel makkelijk alleen moet je er even tijd voor maken en er even voor gaan zitten. Ik heb er zelf heel veel plezier aan gehad. nu nog gaan oefenen zodat hij hem op zijn verjaardag ophoud.
Die is echt ontzettend gaaf, zeg!! En mocht je ooit besluiten om die kroontjes voor de verkoop te maken, just let me know!