Hopelijk kan ik hier mijn vraag stellen... Iemand enig idee hoe je vlekken uit witte natuursteen kan verwijderen? Mijn zoontje heeft een fles appelsap laten vallen op de tegels, ik heb dit pas na 15 min. kunnen opkuisen, waarbij ik merkte dat de sappen al in de natuursteen waren getrokken, met gevolg lichtbruine vlekken... Help!
Ik zou eerst schoonmaakazijn proberen. Of even een tip vragen bij de leverancier, waar je de tegels vandaan hebt.
Ik denk dat dit soort vlekken sowieso wel verwijderen na een aantal keren dweilen. Je loopt natuurlijk ook steeds op dat stukje vloer.
Absoluut GEEN azijn op je natuursteen doen. Azijn is een zuur product en daar krijg je vlekken van dat je nooit meer weg krijgt. Zijn het witte vlekken op je natuursteen. Zo ja ben ik bang dat het niet meer weg te krijgen is. Anders kun je bij de winkel informeren. Niet goes gelezen, dus lichtbruine vlekken. Ik zou toch de winkel bellen.
Ik heb hier nog wat gevonden wat misschien wat voor je is: Vlekken Verwijderen Uit Natuursteen | Hoe - Waar Er staat dat je vergeelde vlekken kan schoonmaken met wasstripper of alkalinereiniger. Even goed doorlezen.
Toch echt even bellen met de winkel die je de tegels verkocht heeft en niet snel gaan klooien met andere middeltjes. Voor je het weet maak je de vlekken permanent...