Vlekken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Weet iemand hoe ik zwarte vlekken uit een lichtblauw shirt krijg:(:(

2. Ligt eraan wat het is..?

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb eigenlijk geen idee:(

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei, da's moeilijker als je niet weet om welke vlekken het gaat...

Ik gebruik altijd de ontvlekker van Ecover en daar ben ik heel tevreden van. Krijg wel niet altijd alle vlekken eruit, maar de kleding blijft draagbaar. Ik zou sowieso iets van ontvlekker erop doen voordat je je kleren wast, want anders wordt het nog moeilijker om ze weg te krijgen he.

Heb dit weekend ondervonden dat de zon ook een geweldig middel is om vlekken te verminderen :). Er zat marinade op de mouw van m'n bloesje en ze was er niet uit. Toen ik ging strijken was de vlek veel minder!

Vanish moet ook iets geweldigs zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Tot nu toe krijg ik hoegenaamd alle vlekken uit de kleding van mijn kinderen (zelfs chocolade of bloed uit lichte shirts).

Ik behandel de vlek voor met Shout. Op de vlek spuiten en met de ribbels van de fles goed inwrijven. Dit uiterlijk 10 minuutjes in laten werken, daarna wassen met een gòed wasmiddel. Zelf gebuik ik Ariël en was meestal op 30 of 40 graden. Zijn de vlekken echt erg, dan doe ik ook nog een schep Vanisch in het vakje voor hoofdwasmiddel (1/2 schep bij een klein wasje)..Vanisch heb je voor bonte en witte was, dus wel even opletten welke je gebruikt..

Deel Deze Pagina