Ik ben benieuwd wat jullie favoriete liedje is op dit moment...? Ik hoorde van de week een liedje (weet nu eindelijk van wie het is hahaha) van Basic elements "touch you right now" en vind het echt een lekker nummer, wordt er helemaal vrolijk van Waarschijnlijk ben ik em over een paar weken wel weer zat als ik het 10x per dag op de radio heb gehoord, maar nu geniet ik er nog even van groetjes Setje
freeze van jordin sparks, heerlijk nummer maaaarrr, net als jij ben ik er meestal na een paar weken flink op uitgekeken.
Ik vind het nr van Alexander Rybak met 'Fairytale' op dit moment erg leuk . Je weet wel..die gozer die het songfestival gewonnen heeft.
hahaha, dat is er dus eentje die ik inmiddels teveel heb gehoord. Wij hebben altijd 538, slam fm of q-music opstaan... tja Heb je die nieuwe van haar al gehoord?
YouTube - Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho) (Available on ULTRA HITS NOW!) OFFICIAL VIDEO Pitbull :d
Jaa dat is op dit moment ook mijn favoriete nummer.. Ik vind lisa met Hallelujah trouwens ook een mooi nummer..
Duffy-Warwick Avenue Adele-Make you feel my love Niet heel nieuw ofzo,maar wel 2 hele mooie recente nummers
hey, die youtube linkjes zijn wel handig, gelijk ff luisteren Enne, de muziek hoeft toch ook niet nieuw te zijn of in de top40 te staan ofzo! Ik kan soms ook wekenlang weer helemaal wild zijn van een heel oud liedje
Nog altijd Pendulum met Propane Nightmares. Gisteren nog live gezien op Sonisphere! http://www.youtube.com/watch?v=YZBQMJlVXyc
Ik heb L.A.Woman weer ontdekt.. Maar dan wel de Billy Idol versie, niet die van de Doors. Die komt hier weer erg vaak voorbij de laatste dagen, lekker zomernummer! YouTube - billy idol - L.A. Woman - Greatest Hits
love takes over (kelly rowland) op dit moment dan ben zelf eigenlijk meer van kings of leon vooral on call