Hoi hoi Heb een vraagje ben vandaag 1 dag overtijd net een test gedaan en deze gaf een lichte streep op verpakking staat dan je dan zwanger bent. Ben super blij kan t me nog helemaal niet bevatten dat t gelukt is blijf maar naar de streep kijken en zei tegen mijn man kijk jij een of ik t me niet verbeeld maar hij zag t ook. Dus super blij. Maar heb ook t gevoel dat ik elk moment ongi ga worden of er iets loopt wie herkend dit? Ben zo bang dat t fout gaat na 2 jaar proberen en alle onderzoeken. Oo heb ook klachten zwanger maagzuur beetje misselijk en grote volle borsten pijnlijke tepels die erg opgezet zijn. Wat denken jullie als je dit leest??
Dat je zwanger bent! Maar van welk merk heb je de testen gedaan? Bij de meeste testen is een streep (ook al is het een lichte) gewoon hartstikke zwanger!
Ik heb tot 7 weken zwanger het gevoel gehad dat ik ongi moest worden... en zoals je onderin kan zien had de test niet gelogen Kijk... het kindje is natuurlijk nog heel klein.. als er iets gebeurd kan je er niets tegen doen (ook dat weet ik uit ervaring) het enige wat je nu kan doen is genieten, afspraak maken met de vk/gyn en gezond eten.. (maar dat deed je natuurlijk al)
Als je nog maar pril zwanger bent is het heel normaal dat het soms net voelt alsof je ongi gaat worden. Gefeliciteerd!
Heb je een foto van de test? Het is toch zeker geen plus test van cb of kruidvat he? Die vind ik erg verwarrend want die geven altijd een lichte penstreep..:x Maar ook ik heb af en toe ongi krampjes dus dat kan er wel bij horen!
welke test heb je gedaan? De symptomen zijn het wel! Ik hoop het voor je meid! Anders even een foto plaatsen dan kunnen we onze mening geven en kijken of wij hem ook zien!
Klinkt erg zwanger hoor. dat lichte ongi gevoel herken ik ook, erg vervelend maar er gebeurt natuurlijk vanalles in je buik. Welke test heb je gedaan?
Heel herkenbaar, had het beide keren. Soms dacht ik echt ja hoor nu is het mis voelde het gewoon lopen (dacht ik) Toch steeds niet als ik naar het toilet ging. Over een paar dagen nog een test doen. Waarschijnlijk is die dan wel donkerder.
Het de sensitest gedaan maar je zit echt een ligte streep mijn man zei t ook Bedankt allemaal voor jullie reacties steld mij weer een beetje gerust
Ik heb vandaag ook een licht positieve test gehad van cb. Lees net dat die altijd en streep aangeven??? Wat is een goede test om te doen, zit echt vol spanning en kan ik de test dan nog wel vandaag doen? Xxx
Heb je een bericht gestuurd Thenise! @pjpj dan denk ik dat hij positief is hoor! Maar ik zou morgen vroeg nog eens testen,succes!
Heb ik ook gehad hoor, toch dat gevoel ongesteld te moeten worden. En ja, hier ben ik bij nummer 4! Dus dat zegt nog niks hoor. Ik hoop dat je een foto van de test kan plaatsen en dat ze de komende dagen duidelijker worden. Zou wel extra bijzonder zijn na 2 jaar!! (Voorzichtig) gefeliciteerd!!
oh ja heeeeel herkenbaar dat gevoel dat je gewoon ongesteld gaat worden, hoort er allemaal bij maar in ieder geval GEFELICITEERD, JE BENT ZWANGER!!!!!!!
Hoi! Ik heb 8 x getest allemaal licht positief ene iets donkerder dan de ander .. Allemaal van babyboomshop cassette, vroegtijdig , dipstick. Vorige week idyl ook, alleen heb ook een ongi gevoel en afscheiding. Kan iemand mij hier meer over vertellen?