Waar 'laten' jullie je baby (10mnd)?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annet73, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Ons zoontje wil absoluut niet altijd in de box. Jammer voor hem, soms kan het niet anders, maar je legt je kindje ook niet met veel plezier op een plek waar hij/zij het niet naar zn zin heeft.
    Gelukkig hebben wij een babyschommel die hij helemaal geweldig vindt! Maar ja, dat kan ook weer niet te lang natuurlijk....

    Hoe doen jullie dat? En over een tijdje als ze gaan staan, lopen?!?!?! Wij hebben ook nog een hond, dus dat is extra oppassen. Het gaat supergoed die twee samen, maar toch moet je altijd waakzaam zijn.

    Ben benieuwd!
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb Quinn maar weinig in de box gehad, maar heb ook de ruimte om hem lekker te laten rommelen. Hij tijgert het huis door. Wij hebben een split level woning en hij kruipt het trapje op. HIJ staat en loopt rondom de tafel.
    Ik laat hem dus lekker zn gang gaan.
    Moet er wel bij zeggen dat wij een huis zonder vensterbanken hebben, en er is weinig waar hij nog aan kan zitten in de huiskamer wat niet zou mogen dus dat is ook makkelijk.
     
  3. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    Mijn principessa is nu 9,5 maand maar wil ook niet graag in de box hoor. Ze kruipt vooral veel rond door het huis en gaat overal aan staan en lopen. Wel ff uitkijken inderdaad en wat dingetjes kindveilig gemaakt.

    Alleen als ik bijv even naar boven moet voor de was zet ik haar wel even in de box hoor.

    Edit: toen ze nog niet kroop of liep zette ik haar vaak op haar speelkleed. Vond ze ook heel leuk.
     
  4. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik zet haar op haar speelkleedje neer, van daaruit tijgert ze heen en weer, probeert ze te staan, maar kan ook hier niet veel kwaad. moet ik echt de kamer uit, dan gaat ze mee in zo een loop ding:)of als ik ga douchen gaat ze in de kinderwagen, en krijgt ze haar speeltjes, en babbel ik tegen haar, vind ze dan wel even leuk. box vind ze 3 minuten leuk
     
  5. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    heb mijn eerste ook vrij snel op de grond gelegd
    zo kon hij lekker leren rollen en tijgeren en de wereld ontdekken
     
  6. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tot nu toe vind die de box nog leuk

    en zoals je zegt soms moet het gewoon
     
  7. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Zo'n loopding is ook een idee inderdaad! Binnenkort maar eens kijken! Ben wel blij te lezen dat er meer kinderen zijn die niet dol zijn op de box. Ik krijg al commentaar uit mijn omgeving dat ik 'm te weinig in de box doe en dan maar moet laten huilen (lees:krijsen). Alsof je kind troosten een straf is, maar dat is weer een heel ander onderwerp.

    Hij zit nu trouwens bij me in de kinderwagen, haha! :)
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje kruipt het grootste deel van de dag over de grond speelt er het liefts meestal zit ie maorgens een half uurtje in de box en s avonds ook heel even.
     
  9. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ik leg hem vaak in de box, maar ook op de grond, alleen nu hebben wij laminaat, en vind ik dat vrij koud vor hem. Hij lijkt zich er weinig van aan te trekken. Meestal leg ik het boxkleed of een deken op het laminaat zodat hij hierop kan liggen, maar voor het leren kruipen lijkt mij het handiger als dit gewoon op het laminaat gaat!
     

Deel Deze Pagina