Ik word er helemaal gek van. Al die vlekken van groente en fruit op de slabbertjes van mn dochtertje! Hoe krijg ik ze eruit? Ik heb net een slabbertje gewassen met ossengalzeep en het hielp niet! Het slabbertje zat onder de vlekken van fruit (ze spuugde het eruit) en is ale en keer de wasmachine in geweest! Gelukkig heb ik geen vlekken op haar kleding maar al haar slabbertjes zien er niet uit! Ik heb hier een stuk of 15 en ze zien er niet uit! Tips graag!
Hier werkt Shout super! Ik smeer de vlek ermee in, ga er met een borsteltje even overheen, laat het in een emmer heet water weken en daarna in de wasmachine. Tot nu toe zijn alle vlekken ermee uitgegaan.
Hier ook vanish. Vind het echt super spul. ben nog geen vlek tegen gekomen die er niet uit ging. Wijn, olie en pen is hier in ieder geval geen probleem. Beste is wel als het "verse"vlekken zijn dus niet al een aantal keer gewassen.
Hoi Ik heb het bij sommige slabbers opgegeven. Weg ermee en nieuwe gekocht als ze er ECHT niet meer uitzien!