Vlekkenvraagje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMiaatje, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Mag je Vanish oxi action toevoegen aan de was van de kleine? Doen jullie dit ook weleens of gebruiken jullie een ander vlekkenmiddel?
    Op de verpakking van Vanish staan wel van die waarschuwingen dat je het niet in je ogen moet krijgen etc, dus vraag me af of het kwaad kan.
    Ik doe het dan gewoon in bakje van de wasmachine en draai dan een wasje.
    Bijvoorbeeld bananenvlekken krijg ik er anders niet uit zonder Vanish, soms zelfs mét ook nog niet helemaal, is zo hardnekkig, maar met Vanish krijg ik het er redelijk uit. ;)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik doe gewoon vlekkenmiddel bij de was. Toevallig momenteel geen Vanish, maar Shout, die zat volgens mij nog in 1 van de dozen die ik gekregen had. Maar had ik Vanish staan, dan deed ik Vanish. Nooit bij stilgestaan.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Meestal week ik het voor. Dus eerst even een uurtje/nachtje in de vanish/biotex. En daarna in de was, met gewoon poeder.
    Voor mijn gevoel was je dan die "rommel" eruit gedurende de hele wascyclus, ipv alleen bij het naspoelen..

4. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo

Ik doe het met Shout.
    Bij mij werkt vanisch niet :(

5. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Hier ook grootverbruiker van de Shout. Het huidje van onze dochter reageert nogal op regulier wasmiddel, dus daarnaast gebruiken we Neutral. Van de shout heeft ze geen last. Ik gebruik het alleen gericht op vlekken, dus het is echt een hele kleine hoeveelheid per was. Als je wasmachine goed spoelt, lijkt het me dat er weinig kwaad aan kan. Ik moet wel zeggen dat ik heel gericht in haar wasjes geen Vanish gebruik, terwijl ik dat voor onze was soms wel doe.

Deel Deze Pagina