Hoi allemaal, Misschien weten jullie raad hiermee: 15 januari begon mijn laatste menstruatie. Vervolgens keurig twee weken later dacht ik mijn ei te hebben aan de linkerkant (kan dit altijd voelen). Paar dagen pijn gehad en ook twee keer flinke steken waarbij ik dubbelsloeg dus dacht nou is het geweest. Het enige vreemde was dat de ovulatietesten maar niet positief wilden worden. Ik had uitgerekend dat 11 februari mijn nod moest zijn maar nu kreeg ik op die dag weer ovulatiepijn aan de rechterkant. Ik heb ovulatietesten gekocht en ja hoor positief. Vervolgens ook een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid (Predictor) en die was ook positief. Weer nieuwe testen gekocht van ClearBlue omdat ik gelezen had dat Predictor ook wel eens vals positief test en ClearBlue gaf aan dat ik niet zwanger was (was behoorlijke domper). Gisteren heb ik inderdaad mijn eisprong gehad (althans afgaande op wat ik voelde) aan de rechterkant (pijn is daar ook helemaal over) maar links is eigenlijk al gevoelig sinds eind januari met vlagen. Ik snap soms helemaal niks meer van mijn lijf terwijl ik vrij gevoelig ben en eigenlijk altijd alles wel aanvoel. De laatste maanden was mijn cyclus juist vrij regelmatig. Maar dit is wel de tweede keer (vorig jaar ook een keer gehad) dat dit zo gaat. Kan het zijn dat er iets mis is aan de linkerkant? Ik ben al een keer naar de huisarts geweest maar die zegt niks qua bobbels of zo te voelen dus verklaart me gezond... Groetjes, Miranda