Goedemorgen Iedereen. Ik ben nog niet zo heel lang zwanger, ben op naar 11 weken. Aanstaande zondag om precies te zijn, dus het is nog een hele lange spannende tijd. Ik heb mij hier aangemeld, om met mijn mede mens te kunnen praten over de zwangerschap, ik heb her en der ook gezien dat ik niet de enige ben die er alleen voor staat. En zou graag op die manier met mensen willen praten over hoe hun het allemaal ervaren. Toen mijn ( ex ) vriend erachter kwam dat ik dus zwanger was is het paniek om zijn oren geslagen, en lang verhaal kort heeft hij voor zich zelf gekozen en is er vandoor gegaan. Daar zit je dan. Ik hoop op deze manier wat ervaringen uit te kunnen delen.. Voor alle zwangere vrouwen Van Harte.! Groetjes Kim
Hoi Kim, Welkom op zwangerschapspagina.nl Alvast heel veel lees en schrijfplezier toegewenst. Je zult zien dat je hier je verhaal kwijt kan. We hebben trouwens ook een gedeelte voor de alleenstaande mama's. Groetjes, Elvira
Welkom meis en gefeliciteerd met je zwangerschap! Er zijn hier genoeg meiden te vinden die toch wel min of meer in dezelfde situatie zitten. Succes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly