Oke, ik was al wel even aan t rondkijken maar las dat het kan zijn dat je wann je naar het buitenland gaat je niet alles vergoed krijgt. Weet niet precies hoe het zit maar dat moet ik dan even nakijken.als het qua wachtlijst zoveel scheelt dan is het seker de moeite waard. Mijn vriend ziet erg op tegen de tese, tegen de pijn vooral. Maar hij vroeg zich af wat de reden was dat jullie tese kregen. Was de fsh bij jullie ook iets verhoogd ? Een anonieme donor bestaat niet meer of wel? Ik zit toch te denken om Gent ook eens te bellen om informatie aan te vragen. Wel raar dat ze niet ergens een informatie avond fzo hebben. Tis zoveel informatie Allemaal. Zoals jij zegt dat je nog wat voorraad hebt liggen (van dezelfde donor) Neem aan dat je dat al betaald hebt en echt van jullie is toch. En weet jullie omgeving ervan?! Hoe is dat allemaal gegaan?? Groetjes
He !! Heb je al post gehad ? Over 2 weken wordt je vriend geholpen toch?! Ik was even benieuwd wanneer precies !
Wij zouden eigenlijk afgelopen dinsdag een PESA behandeling krijgen, maar na een nieuwe echo toch besloten voor TESE omdat de bijbal klein was (waar het goed ontwikkelde zaad zit opgeborgen) en daarom TESE. Mijn vriend ziet er erg tegenop omdat die onder narcose moet, maar aangezien bij hem alles normaal blijkt te zijn (testosteron, hormonen enz) hebben de arten goede hoop om zaad te vinden, dus hebben we besloten het te doen!
Hoihoi! Oh dar was wel ff balen dat het niet door ging of niet?! In welk ziekenhuis zitten jullie. Super spannend dus bij jullie. Zeker als er goeie hoop is. Wanner wordt hij geholpen?! Wij zijn onder behandeling in Nijmegen. Mijn vriend heeft 3 keer een zaadonderzoek gehad en alle keren geen zaad gevonden. Voor de rest is gelukkig chromosoom, testosteron, enz allemaal goed. Hij heeft alleen (waarsch) vals positief op Hepatitus c getest. Waarach fout van het lab. Daarom is de tese verplaatst van eind april naar eind mei. 11-5 dus even opnieuw bloedprikken en 28-5 tese. Ze zeggen bij ons niet of het veel of weinig kans is. Deden ze bij niemand met tese zeiden het ks gewoon 50/50 Dus echt super spannend ! Onze laatste kans dus die wil mijn vriend wel Nemen. Hij ziet er ook erg tegenop, vooral omdat ze in Nijmegen de tese eigenlijk niet onder narcose doen maar plaatselijke verdoving. Super spannend vind hij het. En hij is echt geen pieperd mja zijn wel Z'n edele delen natuurlijk. Maar goed we wachten het af.
Jeetje meiden wat spannend allemaal! Sorry dat ik niet meer gereageerd heb kreeg geen melding dus gewoonweg vergeten! Mijn man heeft een tese gehad omdat et tot driemaal toe niks gevonden was en helaas bij de tese dus ook niks. Bij hem heeft de tese onder plaatselijke verdoving plaatsgevonden dus geen algehele narcose! En nogmaals pijn heeft ie minimaal gehad het was ongemakkelijk maar echt pijn nee! Wij zitten overigens in AMc en konden direct na de mislukte tese door met kid wn mochten de hele wachtlijst skippen!! Erg fijn dus want je wacht al lang genoeg😉 wij hebben bewust voor niet anoniem gekozen mijn man zei wie ben ik om te bepalen dat het kind later niet mag weten van wie zij zaadjes komen, dat mag hij zelf doen. En wij willen niet met een geheim rondlopen en dat ook niet van onze vrienden en familie vragen! Het is een mega spannend traject allemaal en die emoties zijj ook hier enorm hoog opgelopen maar ja als je iets wil.... Adoptie is bij ons geen issue geweest de keuze voor kid heeft mijn man in de weken na de operatie genomen ik heb die keuze ook heel bewust bij hem neergelegd!! Succes meiden!!!
He dames ! Het is zo ver ! Volgende week donderdag 28-5 krijgt mijn vriend een tese. Nu heb ik even wat vragen aan jullie (mannen) haha Na de ingreep moet hij een strakke boxer/zwembroek aan?! Echt een ballenknijper zeg maar of kan een boxer ook?! En verder nog handige tips of iets voor ons ?! Oh vind het zo spannend! Nu het echt dichtbij komt wordt k wel zenuwachtig hoor !
Hoi meissie, ja het is dus nu bij jullie ook zo ver! Was het bloed goed? Mijn man heeft die week erop de Tese en wij vinden het ook enorm spannend! Brr. Wij kopen denken ik wel echte onderbroeken, die zitten het strakste en houden alles goed bij elkaar. Voor de zekerheid maar beide meenemen, strakke boxers en ballenknijpers. Bij jou vriend is er geen operatie vroegereacties geweestaat ivm niet goed ingedaald ballen of toch? En zijn er in eerdere zaadonderzoeken wel zaakjes gevonden die niet bewogen/ dood waren of helemaal geen zaadjes? Hier ook zenuwachtig en gespannen, nog steedsnel onwerkelijk en bizar,al heb ik inmiddels op Internet wel wat meer mensen gevonden die hetzelfde hebben waardoor je beseft dat het echt zo is...
He ! Fijn te lezen dat we niet de enige zijn. Nee helaas hebben ze bij 3 keer zaadonderzoek nooit iets gevonden. Niet levend/dood helemaal niks. Ze hebben geen idee wat de oorzaak kan zijn weten ze niet. Het bloed was helemaal goed. Tese krijgen we vanwege een verhoogde fsh. En jullie?? Weten ze bij jullie wel een reden?? Waar worden jullie geholpen??
Hallo meisje, Ik zal even een priveberichtje sturen met informatie, En om jullie morgen heel veel sterkte en succes te wensen!